Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med nyhedsbreve og email-marketing?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 17
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal i gang med nyhedsbreve til en smykkeshop på nettet og har kontaktet to bureauer. De skal have 30-60.000 kr for at sætte tingene op med forskellige tempaltes, flows osv i Klaviyo. Det er over vores budget. En ven har så rådet mig til selv at sætte Klaviyo op guidet af Youtube-videoer. Det vil jeg nu ikke turde. Jeg overvejer at finde en person til det, der forhåbentlig vil gøre det for en lavere betaling. I den forbindelse kan jeg ikke gennesmskue følgende, som du måske kan hjælpe mig med:

1.

Er opbygningen af ens webshop med Klaviyo i reglen en standard hyldevare (et grundlæggende system) - eller vil opbygningen (og dermed prisen) afhænge af, hvor mange templates, flows, retargeting-elementer man ønsker tilkoblet?

2.

Er det en god idé at få en selvstændig person til at stå for ens emailmarketing frem for de store på markedet såom Ackermann og Sleeknote?

3.

Jeg mener - er ekstraudgiften til de store bureauerikke tjent hjem qua alle deres systemer, templates og den erfaing som de bestrider i forhold til hvis jeg benytter en billigere enmandsvirksomhed?

4.

Eller - kan en enkeltmandsvirksomhed som leverandør generelt være lige så effektiv som de store bureauer, da personen alligevel vil abonnere på templates og e-marketing-websites, der er lige så indholdsrige og up-to-date som dem de store bureauer har udviklet til sig selv?

5.

Der er selvfølgelig økonomisk fordel ved at benytte sig af udenlandske leverandører - men har fx sprogbarrierer noget at sige her, da alle nyhedsbreve i vores tilfælde kun er henvendt til kunder i Danmark?

I fald Klaviyo er et bagvedliggende system, overvejer jeg nemlig at lade en udenlandsk leverandør udføre arbejdet, så vi kan holde os inden for budgettet. Efterfølgende kan jeg så koble en lokal mand på til at udvikle marketing-strategien og integrere den (med re-targeging pop-ups osv) til min webshop.

Hvad siger du til det?

Mange tak for hjælpen!

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det kan godt være, at det lyder som mange penge. Men faktum er, at (dem du har taget fat i) højest sandsynlig er eksperter. Når man ved hvad man laver, ja så kan man tage det man vil have. Det kan hurtigt blive meget nørdet at have med email at gøre og erfaringen tæller altså en del.

Du kan nemt selv sætte de her ting op. Har du prøvet?

Email marketing kan virkelig tage tid. Ikke at lave, men at alt det der  skal planlægges. Hvis du skal have noget ud af din liste, skal du minimum sende 1-2 gange om ugen. OG det skal være forskelligt content du sender. 

Hvis du skal have et par fede idéer til nyheds- og velkomst emails så prøv at signe op ved dine konkurrenter som gør det godt. Det virker hver gang - i hvert fald for mig. 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket system er dit webshop opsat i?

Tilmeldt 13. Sep 17
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Blomse:

Hvilket system er dit webshop opsat i?

Woocommerce

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at anbefale at bruge 60.000 kr. på e-mail marketing uden at kende din case.

Hvis de har givet dig et tilbud på 60.000 kr. har de så ikke også givet dig et bud på hvad du vil kunne omsætte for de 60.000?
Hvis de har, synes du så at det ser realistisk ud? De må kunne have et bud på hvor meget de kan gøre med de subscribers du har, kunder du har, og besøgende du har.

Ja en freelancer kan generelt set være lige så effektiv som de store bureauer. Det er jo også ganske almindelige personer de store bureauer har ansat.
De kan selvfølgelig have nogle fordele i at have fotografer, tekst forfattere osv. internt.

Jeg er enkelt mand i mit firma, og jeg leverer ofte bedre resultater til billigere penge end nogen af de store firmaer.
Og jeg er ikke kommet for at byde på din opgave, for jeg har slet ikke nok forstand på e-mail marketing.

Mvh. Anders Jytzler

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Cristian2:

Vi skal i gang med nyhedsbreve til en smykkeshop på nettet og har kontaktet to bureauer. De skal have 30-60.000 kr for at sætte tingene op med forskellige tempaltes, flows osv i Klaviyo. Det er over vores budget. En ven har så rådet mig til selv at sætte Klaviyo op guidet af Youtube-videoer. Det vil jeg nu ikke turde. Jeg overvejer at finde en person til det, der forhåbentlig vil gøre det for en lavere betaling. I den forbindelse kan jeg ikke gennesmskue følgende, som du måske kan hjælpe mig med:

1.

Er opbygningen af ens webshop med Klaviyo i reglen en standard hyldevare (et grundlæggende system) - eller vil opbygningen (og dermed prisen) afhænge af, hvor mange templates, flows, retargeting-elementer man ønsker tilkoblet?

2.

Er det en god idé at få en selvstændig person til at stå for ens emailmarketing frem for de store på markedet såom Ackermann og Sleeknote?

3.

Jeg mener - er ekstraudgiften til de store bureauerikke tjent hjem qua alle deres systemer, templates og den erfaing som de bestrider i forhold til hvis jeg benytter en billigere enmandsvirksomhed?

4.

Eller - kan en enkeltmandsvirksomhed som leverandør generelt være lige så effektiv som de store bureauer, da personen alligevel vil abonnere på templates og e-marketing-websites, der er lige så indholdsrige og up-to-date som dem de store bureauer har udviklet til sig selv?

5.

Der er selvfølgelig økonomisk fordel ved at benytte sig af udenlandske leverandører - men har fx sprogbarrierer noget at sige her, da alle nyhedsbreve i vores tilfælde kun er henvendt til kunder i Danmark?

I fald Klaviyo er et bagvedliggende system, overvejer jeg nemlig at lade en udenlandsk leverandør udføre arbejdet, så vi kan holde os inden for budgettet. Efterfølgende kan jeg så koble en lokal mand på til at udvikle marketing-strategien og integrere den (med re-targeging pop-ups osv) til min webshop.

Hvad siger du til det?

Mange tak for hjælpen!

Hvad skal der laves? Altså re-targeting, pop-ups og flows burde du selv kunne lave. Har selv rodet meget med det (på min daværrende shop, hjælper gerne igang uden beregning) Du skriver bare buddy!

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)