Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at komme igang

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle. Håber på noget positivt feedback, da jeg virkelig er ny på området.

Jeg har fået den fedeste ide, til et koncept på tøjmarkedet, som jeg endnu ikke har set i dk.
Jeg har allerede de første 30 skitser i hovedet, som jeg på en eller anden måde skal have gjort visuelt, for kommende producenter.
Hvordan gør man det ren lavpraktisk?
Ikke mindst, hvordan kommer jeg så i kontakt med nogle der kan producere mine ideer?

Jeg er stadig ved ideen, som jeg gerne vil have ført til produkt, men jeg synes vejen kan være svær at spotte mig ud af.
Håber der sidder en eller nogle der kan hjælpe min drøm på rette vej.

På forhånd tak. :D
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Aug 21
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan ikke hjælpe så meget uden at vide hvad selve løsningen / ideen går ud på, MEN for at udarbejde noget visuelt skal man jo ikke bruge andet end PowerPoint, evt. Illustrator / Photoshop eller vælge at få lavet en animeret video. (Vi kan så udarbejde begge dele for dig hvis nødvendigt)

Jeg personligt har stået med marketing i flere år, og været inden for salgsbranchen i over 11 år, så jeg har stor erfaring inden for området og vores udviklere har prøvet dette flere gange, så giv endelig en lyd hvis interessant, ellers skriv for mere info, så kan vi muligvis hjælpe dig igang.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carolinere,

Når det er indenfor den branche så skal man have lavet det der hedder en tech-pack hvor du har dine skitser samt målene på tøjet som skal laves. Derved vil processen blive nemmere når du kommer i kontakt med producenter.

Hvis du mangler hjælpe til at komme i hus med begge dele så er det noget jeg kan hjælpe dig med da jeg har hjulpet en del med lige præcis det du efterspørger.

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)