Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovligt når TeamViewer kræver at man aktivt skal opsige sin årlige licens for ikke at skulle betale.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 21
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har i juli 2020 betalt 1 års licens for professionelt brug af pc fjernstyrings-produktet TeamViewer.

Jeg er i gang med at lukke mit firma og Teamvier har ikke været brugt i lang tid.

Nu melder de at jeg igen skal betale 1 års abonnement da jeg ikke har opsagt abonnementet i juli 2021 !?.

Jeg troede ikke man i Danmark var tvunget til at afmelde/opsige brugen af tjenester for at undgå at skulle betale.

Har jeg taget fejl ?

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring med TeamViewer er, at hvis du opfører dig ordentligt, så er de til at tale med.
Jeg fik mere end 50% rabat i de første to år, derefter fornyede de mit abonnement automatisk, dog uden rabat. Det var jeg ikke enig i, så jeg fik fat i en, der hedder Lucia, og hun ordnede at jeg fik refunderet en del af pengene, og at jeg i 2022 og 2023 får en rabat på 55%.

Albert

Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det er da også sådan netfilx, din telefon og alt andet du har på abonnement virker. Hvis du ikke opsiger det fortsætter det for evigt

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel og for sig ikke ualmindeligt at B2B har længere bindingsperioder end "normale" og private abonnementer? 

Jeg mindes ved en tidligere arbejdsplads er vi ikke fik afmeldt Adobe i tide og herefter var bundet i en ny længere periode. 

Så umiddelbart vil jeg tro den er god nok, men tag en snak med dem. Som en anden nævner kan de være til at tale med :-)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 17. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjo.....Gør du ikke det samme med din mobiltelefon? Det er da også en tjeneste som fornyes automatisk ved udløb (som regel hver måned).

Avis abonnementer, Internet abonnementer, TV pakker, Månedsmagasiner osv osv.

Tilmeldt 18. Jan 21
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

En dialog med dem er i gang, så må se vi se hvad resultatet bliver.

Tak for alle svar.

Tilmeldt 18. Jan 21
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu fået afsluttet sagen med TemaViewer. Efter en langstrakt dialog, var det absolut bedste de kunne tilbyde var sølle 10% i "rabat", forudsat at kontoen blev lukket med det samme.

Selvom flere af jer samt nogle af vores egne samarbejdspartnere tidligere også har opnået langt større reduktioner i prisen, så kom jeg desværre ikke længere. Om grunden måske skyldes at når fornyelsesfristen er overskredet, så er det ikke længere salgsafdelingerne man taler med.

Jeg valgte derfor at betale den fulde pris og så beholde adgang til kontoen til den udløber 2022.

Uanset så er den gode konsekvens at jeg fremadrettet ikke kommer til at bruge TeamViewer, men i stedet vil benytte nogle af de rigtig gode (og billige) alternativer som faktisk findes. Så på lang sigt er alt fint.

Tilmeldt 16. Dec 17
Indlæg ialt: 258
Fra  N-Control Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Had er alternativerne?

PS: Jeg havde også abonnement, da det skulle bruges akut, men jeg fik sat en reminder om opsigelse i min egen kalender, så det blev gjort rettidigt :-)

 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hanssing:

Had er alternativerne?

PS: Jeg havde også abonnement, da det skulle bruges akut, men jeg fik sat en reminder om opsigelse i min egen kalender, så det blev gjort rettidigt :-)

Anydesk fungerer godt og stabilt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)