Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny lille webshop - men hvilken løsning er god for mig?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Holm:
Du kan sagtens bruge shipmondo eller andre shipping muligheder med Shopify :-)

Haha, jeg håber ikke jeg har vækket indtrykket at det ikke var muligt, for naturligvis er det muligt.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Albert

Det tror jeg ikke :-) Jeg kommenterer blot på denne del:

"Jeg har kigget på Shopify undervejs i processen, men jeg har kun kunnet finde henvisninger til shipping mm. i USA og Canada så jeg havde egentlig fået den opfattelse at det ville blive svært at få det til at køre med fx. postnord og mobilepay/dankort." - Som jeg forstod det, var det et udtryk for usikkerhed omkring shipping mulighederne i shopify. Så det var blot for at understrege at der ingen problemer var. 

Dit forslag er WP og WooCommerce er også ganske fint - det har jeg også selv arbejdet en del i :-)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er virkelig imponeret over de gode svar og hjælp der kommer her i tråden. Tusind tak:-)

Jeg vil starte med at kigge lidt dybere på shopify, woocommerce og shoporama med baggrund i foreslagene her i tråden. 

@Casper holm, tak for uddybning ang. shipping med shopify. Det var præcis det jeg var i tvivl om. 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde uden at blinke valgt Shopify. Det er uden tvivl det mest brugervenlige system og klart det nemmeste at opsætte selv. Derudover er integrationerne i Shopify til de fleste andre systemer langt bedre end du har dem i Shoporama og Woocommerce. F.eks. kan et avanceret email marketing flow kan opsættes på 1/3 af tiden som det ville tage i f.eks. Woocommerce. 

Tilmeldt 13. Aug 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sad med samme udfordring for et års tid siden.
Ud over at jeg driver soundboksudlejning.dk, er jeg også fotograf og ville have et sted, hvor jeg kunne sælge mine billeder.
Jeg er ikke vanvittig kyndig i opbygning af hjemmesider, men prøvede mig med en wordpress med woocommerce til start. Hurtigt fandt jeg ud af at Shopify var lige det jeg havde brug for.
Nemt, overskueligt og selv noget jeg kunne magte at ordne selv.

Så nu har jeg Prater.dk, hvorfra jeg får solgt print af nogle af mine udvalgte billeder og som dig er volumen på produkter et sted mellem 50-80. Også her er Shopify nemt og overskueligt.

Held og lykke med din kommende webshop.
Tilmeldt 13. Aug 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne ikke være mere enig med dig, Blomse.
Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget betryggende at høre hvor tilfredse i er med shopify. 

Hvor meget løber det op i med shopify for jer? 

Kan i nøjes med et eller andet basis abonnement på $30 eller kommer der en masse ekstraomkostninger oveni når man begynder at opsætte diverse ting med betaling, shipping osv?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)