Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

landing pages... hvordan laver I dem?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en SmartWeb webshop og har lagt mine produkter ud på Google både med annoncer og organisk. 

Når folk klikker på et billede eller tekst, føres de til den side i shoppen, hvor produktet vises, lige til at købe. 

Så det er altså den landing page model, som jeg  bruger

Er der nogle herinde, som har et mere avanceret system og i så fald, hvordan har I lavet det? 

mvh

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Mar 20
Indlæg ialt: 12
Fra  Grow media ApS Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JPedersen, der findes rigtig mange værktøjer til det. Jeg selv bruger primært Elementor pros eget værktøj. Men jeg tror ikke SmartWeb har noget lignende, derfor er du med stor sandsynelighed nødt til at bruge en tredjepart til at lave dem (så vidt jeg husker).

Normalvis bruger jeg "Instapage" hvis det er at platformen ikke allerede har en integreret landingpage builder i sig. Den er lidt dyr, men alt er jo relativt så længe at pengene tjener sig hjem igen i sidste ende. Det er tilfældet når jeg har brugt dem :) 

Jeg synes i hvert fald det er super intuitivt og godt på nuværende tidspunkt.

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kennethda:

Hej JPedersen, der findes rigtig mange værktøjer til det. Jeg selv bruger primært Elementor pros eget værktøj. Men jeg tror ikke SmartWeb har noget lignende, derfor er du med stor sandsynelighed nødt til at bruge en tredjepart til at lave dem (så vidt jeg husker).

Normalvis bruger jeg "Instapage" hvis det er at platformen ikke allerede har en integreret landingpage builder i sig. Den er lidt dyr, men alt er jo relativt så længe at pengene tjener sig hjem igen i sidste ende. Det er tilfældet når jeg har brugt dem :) 

Jeg synes i hvert fald det er super intuitivt og godt på nuværende tidspunkt.

tak for svar, men hvad vinder du med sådan en landing page i forhold til blot at linke til det relevante produkt i din shop?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

JPedersen 2017:
men hvad vinder du med sådan en landing page i forhold til blot at linke til det relevante produkt i din shop?

En landingpage kan være hvilken som helst side i din shop - så et link til det relevante produkt er også en landingpage. Det vigtigste for den er at der er en call-to action knap så du kan få fat i kunden med det samme uden at de skal videre til en ny side.

Det er det samme som en forside på en webside.... den er unødvendig fordi man kan komme ind til alle siderne uden at komme forbi "forsiden2.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der gør at landing sider mere effektive end bare at linke til en produktside er, at du kan levere den rette besked på det rette tidspunkt og samtidigt fjerne alle forhindringer der er for at lede den mulige kunde væk fra at tage en beslutning. 

Der er stor forskel på hvad du skal fokusere på alt afhængig af om kunden kender problemet, kender problemet men ikke ved hvordan det skal løses, kender problemet og kender løsninger, kunden ved at din løsning er en løsning til problemet, eller når de ved at din løsning er den bedste løsning til at fjerne problemet.

Du kan derved målrette din copy 100% efter hvor kunden er i denne købsrejse og derved ramme kunden langt mere effektivt. At du så derudover kan fjerne alt navigering på siden, og sørge for at der kun er call to actions som kan føre kunden videre fra siden gør det bare endnu mere effektivt.

Afhængigt af hvor meget du kræver til din builder, så er der alt fra elementor landing builder, unbounce, instapage og mange flere. Det der skal afgøre hvilken en du vælger er i stor grad hvilke krav du har til A/B værktøjer som følger med, hvilket system du har lettest ved at bygge i, samt prisen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej J Pedersen,

Kan du prøve at uddybe lidt? Hvis du gerne vil have større ordrevalue f.eks. kan du lave opsells efterfølgende. Dette kan nemt laves i Clickfunnels, men jeg ved ikke om det var det, som du ledte efter.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)