Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor får Google sine produktbilleder fra?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere annonceret et konkret produkt på Merchant Center uden den store succes og har derfor taget et time out.

Alligevel kan jeg nu se at andre produkter begynder at vise sig på Google når man billedsøger, - blandt de organiske resultater 

Jeg er ikke tilmeldt gratis fortegnelser-delen af Merchant center,

så hvordan kommer det ind i Google? 

Det må jo så være via min hjemmeside alene? - altså produkter til salg?

Dandomains smartweb som jeg bruger, har en søgeoptimeringsdel, hvor jeg ikke har skrevet nogle søgeord, så det kan heller ikke være det. 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Google embedder billeder fra hjemmesider, som vises i deres billedsøgninger, evt også i nogle SERP resultater. 

Søgemaskinerne har lov til at gøre dette, jævnfør et EU direktiv. Ønsker du ikke dine billeder vist, kan du ved at tilføje noget simpel kode til din hjemmeside undgå dette. Men så får du heller ikke trafik på billedsøgningerne, som udgør et ikke ubetydelig mængde. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Google embedder billeder fra hjemmesider, som vises i deres billedsøgninger, evt også i nogle SERP resultater. 

Søgemaskinerne har lov til at gøre dette, jævnfør et EU direktiv. Ønsker du ikke dine billeder vist, kan du ved at tilføje noget simpel kode til din hjemmeside undgå dette. Men så får du heller ikke trafik på billedsøgningerne, som udgør et ikke ubetydelig mængde. 

Tak for hurtigt svar- det er selvfølgelig noget som jeg er interesseret i...., ved du noget om hvor langt tid Google bruger på denne proces og er der noget som kan gøre Google endnu mere villig til at embedde lige netop mine produkt billeder? 
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

JPedersen 2017:

Fashion-Seller:

Google embedder billeder fra hjemmesider, som vises i deres billedsøgninger, evt også i nogle SERP resultater. 

Søgemaskinerne har lov til at gøre dette, jævnfør et EU direktiv. Ønsker du ikke dine billeder vist, kan du ved at tilføje noget simpel kode til din hjemmeside undgå dette. Men så får du heller ikke trafik på billedsøgningerne, som udgør et ikke ubetydelig mængde. 

Tak for hurtigt svar- det er selvfølgelig noget som jeg er interesseret i...., ved du noget om hvor langt tid Google bruger på denne proces og er der noget som kan gøre Google endnu mere villig til at embedde lige netop mine produkt billeder? 

Google bruger ikke længe på det, de tager de brugbare billeder, når de crawler din webshop. Så jo oftere din shop crawles, jo oftere vil billederne blive updateret.

Ja du kan optimere dine billeder mod Google, ved at give den brugbare navne, have gode og brugbare tekster mm, således Google bedre forstår, hvad motivet er :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)