Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TikTok ikke i DK?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøgte at oprette mig som annoncør på TikTok, men DK er ikke en valgmulighed i listen over lande. Skrev en mail til dem hvor de bekræftede dette. Jeg ser dog en del danske marketing blogs osv. der fortæller om mulighederne for annoncering på TikTok. Jeg ved ikke de bare har lagt indhold op for at være på forkant ift. deres Google rankings eller de har en speciel aftale med TikTok. Nogen der kan sige noget nærmere om dette?

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed er at de bruger en VPN. Det vil sige at de tilgår TikTok via en krypteret forbindelse og fra en server i for eksempel UK, hvis man kan annocere fra UK.

TikTok er selvfølgelig ekstrem interessant, hvis man især henvender sig til en yngre målgruppe

Nu har jeg ikke set hvad de tilbyder. Det kan også være at de tilbyder at hjælpe med at lave indhold til TikTok og ikke decideret annoncer

Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være en mulighed, det skal jeg ikke kunne sige. Men tænker at målretningen for annonceringen måske så vil blive begrænset af platformens indstillingsmuligheder. Men ok, vi kan jo starte med at lave indhold til TikTok og vurdere det i første omgang på den baggrund og så kommer muligheden for annoncering nok med tiden. Tak for svar.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes jeg har hørt lidt om at nogen danske virksomheder har oprettet et amerikansk selskab for at køre annonceringen igennem TikTok på den måde. Ved at gøre dette kan de benytte platformen selvom annonceringsplatformen ikke er udkommet i DK.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)