Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing konsulent til evt. samarbejde søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Hvis man skal have fat i en/flere marketing konsulent(er) (facebook + google adwords + e-mail marketing) til et evt. samarbejde, hvem skal man så ha’ fat i? 

På forhånd tak for hjælpen! 🙌

kontakt mig gerne --> hi(at)sebastianhorberg.com

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sebastian

Jeg tror ikke, du får et brugbart svar på baggrund af dit opslag.
Det vil nok gavne dig at sætte lidt flere ord på, hvad det er for en hjælp, du har brug for, og hvordan din kommende hjælper også selv får et eller andet ud af det.

God vind.

Hans

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Hej Sebastian

Jeg tror ikke, du får et brugbart svar på baggrund af dit opslag.
Det vil nok gavne dig at sætte lidt flere ord på, hvad det er for en hjælp, du har brug for, og hvordan din kommende hjælper også selv får et eller andet ud af det.

God vind.

Hans

Der er nok noget om snakken når du siger det... Gik måske en anelse for hurtigt 😂 Sætter pris på din feedback, kanon fedt du lige tog dig tid til det!

Helt konkret så søger jeg en/flere der kan hjælpe mine kunder med facebook ads, også kan jeg hjælpe personens kunder med influencer marketing. En kickback aftale af en art.

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan overveje at tage kontakt til alle dem som har taget en hvis persons SMMA kursus. De har allesammen det samme stående i deres bio "Hjælper danske virksomheder med ...." Du kan så lave en instagram bio søgning, og skabe et overblik over alle på listen. Derefter er det bare at få kontaktet dem. Jeg tror dog at medmindre du har gode cases, så kan det være meget svært at få en reference fra en person der ikke kender dig.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Blomse:

Du kan overveje at tage kontakt til alle dem som har taget en hvis persons SMMA kursus. De har allesammen det samme stående i deres bio "Hjælper danske virksomheder med ...." Du kan så lave en instagram bio søgning, og skabe et overblik over alle på listen. Derefter er det bare at få kontaktet dem. Jeg tror dog at medmindre du har gode cases, så kan det være meget svært at få en reference fra en person der ikke kender dig.

Tjek modtaget tak for feedback buddy! Har heldigvis en track record indenfor beauty og fashion branchen, men oplever i stigende grad, at mine kunder gerne også vil have hjælp til Facebook. Dertil kunne det være fedt og have en samarbejdspartner jeg kunne henvise til. Og omvendt når personens kunder så spørger indtil influencer marketing så kan personen henvise den anden vej. Hvis det giver mening.

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)