Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg blive rig??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du vil være rig her og nu, så vær taknemmelig for alt det du allerede har. Det er garanteret meget mere end du allerede tror. Hvis du vil være endnu rigere, så er der mange bøger om emnet. At "være rig" giver dog ingen mening. For nogen er det 18.000 udbetalt om måneden, sidde i en billig lejlighed og have masser af fritid. 

For andre er det uendeligt hul.

Find selv ud af det :)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jimi hove. Det jeg mente var at blive oekonomisk fri. Jeg kender dig godt fra amino af og jeg tror ogsaa du enten er eller er paa vej til at blive oekonomisk fri. Jeg vil gerne vaere paa samme maade:) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Læs til maskinmester, og bliv lods i Panama.

Tidligere tjente man 1 mio, om året, det er nok betydeligt mere nu. 

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Glokke:
Det jeg mente var at blive oekonomisk fri

Det du skal have fat i er "FIRE" = Financial Independent Retire Early. Søg på Google, YouTube og andre sociale medier

Jeg vil forslå at du starter med at læse "Rich Dad, Poor Dad".

Og så skal du IKKE købe alle mulige kurser fra "Guruer" som lover at de kan gøre dig rig i et snup tag. Det er kun "Guruerne" som bliver rige af disse kurser

Fremgangsmåden er simpel. Brug mindre end du tjener, Invester det du sparer og få dig eventuelt en ekstra beskæftigelse der kan blive til din hovedbeskæftigelse.

Her hvor jeg har kontor, sidder der en fyr som startede som IT administrator, og i fritiden startede med dropshipping. Nu er det hans fuldtidsbeskæftigelse og han har allerede ansat to flexjobbere til at hjælpe sig, så det kan lade sig gøre.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Englev Christiansen:
Nu er det hans fuldtidsbeskæftigelse og han har allerede ansat to flexjobbere til at hjælpe sig, så det kan lade sig gøre.

Det er da på ingen måde ensbetydende med at han er er rig eller bliver det!  Selvstændige i Danmark har en utrolig lav gennemsnits løn, selvom medierne gerne vil få det til at fremstå som om alle selvstændige tjener kassen og bliver mega rige. 

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Det er da på ingen måde ensbetydende med at han er er rig eller bliver det! 

Enig, det er på ingen måde nemt og det høje danske skattetryk gør det kun endnu hårdere.

Og som jeg antyder når jeg nævner guruer, så bør man nok løber langt væk hvis nogen påstår at de har skudsikker opskrift på at blive rig på ingen tid

Tilmeldt 12. Jun 21
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke de fleste kommer længst med en god ide, en gennemarbejdet forretningsplan, hårdt arbejde og lidt held.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De fleste velhavende jeg kender, har tjent deres penge på at gå på arbejde som lønmodtager. Ja, det er næsten en utænkelig tanke i Danmark, men jeg bor også i Silicon Valley.

For det første tjener de fleste udviklere her over 1 mio. kr. om året, for det andet er der er virkelig gode bonusordninger og aktieoptions ordninger, og endelig er skatten lav ift. DK. Jeg har selv tjent en fin lille sum på at arbejde for startups som enten er blevet opkøbt, eller gået på børsen, hvorved mine medarbejderaktier er blevet penge værd. Det er en vild oplevelse at sidde på kontoret og se en masse folk blive velhavende.

Hvis man har mod på en tur til udlandet, er der gode muligheder for at tjene godt som alm. lønmodtager, men det kræver som regel at man har et vist uddannelsesniveau og har opbygget en vis erfaring. Det er ikke en get rich quick scheme - slow and steady wins the race.

Selvom jeg føler mig som iværksætter ind til benet, så har jeg bare måtte erkende, at jeg er bedre til at bidrage til vækst i et startup startet af andre, end selv at starte :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)