Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg blive rig??

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hvordan kan jeg blive rig?? 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hårdt arbejde er nok det bedste bud.
Dit tåbelige spørgsmål siger mig, at det gider du nok ikke.

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Hårdt arbejde er nok det bedste bud.

Gid du havde ret  Jesper I.P - at hårdt arbejde betaler sig, de seneste 20 - 25 år har det dog været boligmarkedet som har gjort flest til millionærer. 

Egentlig pisse uretfærdigt - uden at have gjort en indsats eller noget - pengene er kommet automatisk ind på kontoen... 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør som Simon Spies

Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen jpedersen

Saa boligmarkedet er vejen til rigdommen altsaa at koebe bolig og enten saelge eller udleje det:) 

Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej python

Hvad er det simon spies har gjort

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Glokke:

Hej python

Hvad er det simon spies har gjort

Han lagde 50 øre af hver krone til side.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

JPedersen 2017:

Jesper I. P:

Hårdt arbejde er nok det bedste bud.

Gid du havde ret  Jesper I.P - at hårdt arbejde betaler sig, de seneste 20 - 25 år har det dog været boligmarkedet som har gjort flest til millionærer. 

Egentlig pisse uretfærdigt - uden at have gjort en indsats eller noget - pengene er kommet automatisk ind på kontoen... 

Vrøvl. Pengene kommer ikke automatisk ind på kontoen. Det kræver at man sælger sin bolig. Og de fleste køber så en ny bolig med indskud fra salget af den gamle. Det bliver man ikke nødvendigvis rig af.

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Vrøvl. Pengene kommer ikke automatisk ind på kontoen. Det kræver at man sælger sin bolig. Og de fleste køber så en ny bolig med indskud fra salget af den gamle. Det bliver man ikke nødvendigvis rig af.

Det er da stadigvæk formue! og nogle vælger så at flytte til lejebolig eller til et billigere sted for at realisere værdien.
Men selvfølgelig er der ikke nogen der ved, om boligmarkedet (og aktiemarkedet for den sags skyld) også de næste 20 år vil være den nemme vej til formue.
Nu er det en stor beslutning at købe et hus, men enhver kan for få penge begynde at investere i aktier osv. - det er jo i forvejen lidt af en folkesport.
Men ellers vil jeg til trådstarter(som jeg går ud fra er ung) foreslå at tage en uddannelse!! her et par forslag i flæng
f.eks. ingeniør, - alle kan komme ind på en ingeniør uddannelse, så hvis man er matematisk mindet, er det en nem vej til et velbetalt job.
Man behøver ikke at have gået på gymnasiet for at læse til ingeniør. 
 
Det er sværere at komme ind på jura- (og et offentligt juristjob bliver man jo heller ikke rig af) 
Læge - man kan læse til læge i f.eks Krakow, Polen, der har de ingen høje karakterkrav, men man skal naturligvis betale for undervisningen - bagefter kan man så komme tilbage til DK og blive ansat som læge osv. til høj løn.
Som kuriosum kan nævnes aktuar(forsikringsvidenskab/matematik) som er den bedst betalte profession i DK, men mgt svært at komme ind på studiet. 

 
Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JPPedersen. Tusind tak for dine foreslag. Det overvejer jeg da alt sammen. Tak igen. 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)