Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prostitution som virksomhedsbetalt

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Du mener noget i stil med kysseguiden.dk - bare med bordeller? Angel (Jeg vil undlade at foreslå et navn...)

~
Anja

Ja præcis.
Det skal så kun gælde lovlige bordeller/prostituerede.
Det kunne man sagtens.

Jeg har ingen moralske skrupler med den slags. Så længe kvinderne ikke tvinges til det.

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Henrik Krebs skrev: “Cigaretrygning og købesex er skadeligt for en selv og for andre og bør afvikles. Købesex går mest ud over andre, så det bør afvikles først.”

At sex er skadeligt for mig, får du mig ikke til at skrive under på. Jeg tror fuldt og fast på, at sex er sundt og dejligt.

At købesex skulle være skadeligt for sexarbejderne er en myte, som ikke kan underbygges med videnskabelige undersøgelser.

Det tætteste vi kommer er en hollandsk undersøgelse. Den siger, at 25% af sexarbejderne har det dårligt fordi de havde det dårligt, da de begyndte at sælge sex. De resterende 75% har det lige så godt (50%) eller bedre (25%) sammenlignet med en kontrolgruppe.

Og hvorfor skulle det dog også være skadeligt? Det er ikke farligt at dyrke sex og det er ikke farligt at dyrke sex med flere (det er der mange kvinder der gør, f.eks. i Swingerklubber) og det er heller ikke farligt at modtage penge for en serviceydelse.

Læs evt. på sexarbejde.dk og seksualpolitik.dk, hvis du vil dine fordomme til livs.

mvh. Bo Jensen

Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med alt til erotiske rollespil: www.iscenesat6.dk

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)