Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af designmærke webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

jeg kunne godt tænke mig at starte min egen virksomhed op med salg af designbrand.

mit spørgsmål hedder så:

hvor skaffer jeg leverandør.

og hvis jeg vil have de dyrer mærker kræver det vel også jeg omsætter for meget først?

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tøj, møbler eller...?

Ofte vil du være tvunget til at købe udenlandske varemærker inden for f.eks. tøj igennem en dansk importør/grossist/agent. Denne representerer ofte et antal varemærker på det danske marked. Afhængig af dennes strategi kan der stilles forskellige krav som f.eks. brancheerfaring, økonomi, beliggenhed ved fysisk butik, minumum indkøb per år. Hvis du ikke allerede har en igangværende business kan dette måske kompenseres af store indkøb i en presset branche.Du har selvfølgelig også mulighed for at parallelimportere uden om de officielle distributionskanaler.

Hvor skaffer du leverandører: på messer eller ved at kontakte producenterne (som ofte vil henvise dig til deres grossist/agent i Danmark). Du kan også købe en butik eller webshop med eksisterende forhandleraftaler. Mange grossister er lidt anonyme fordi de ikke vil tiltrække ubudne gæster.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jørgensenogeichner:
hvis jeg vil have de dyrer mærker kræver det vel også jeg omsætter for meget først?

ja som udgangspunkt absolut - at få store mærkevarer (i modetøj som jeg gætter på) med i en webshop er meget svært - uden man finder en EU leverandør som tør/vil levere til en og det vil kræve en meget stor shop, ligesom der vil være klare krav til minimumsaftag - reklame mm

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Jun 21
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis der er tale om tøj, sko og tasker er der flere europæske distributører, hvor det er nemt at blive oprettet som forhandler og hvor man kan købe i små mængder af gangen. Mange af deres varer er ofte partivarer, så deres sortement er ofte ikke som hos producenten og den officielle distributør, men det er en mulighed for at komme igang med salg af mærkevarer med en mindre webshoppen og/eller en lille fysisk butik.

Hvis du googler "fashion wholesale europe" eller gamle tråde her på Amino burde du kunne finde flere grossister. F.eks. brandsdistribution.com
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)