Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning til Drupal website med mobilepay

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  FINDES IKKE Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg skal til at oprette en betalingsløsning til et et website for en middelstor forening.
Websitet bruger Drupal 8 med Commerce 2.

Jeg har før oprettet løsninger med Stripe, men her er det et ønske at folk skal kunne betale kontingent med mobilepay, og det understøtter Stripe ikke.

Nets har en løsning + Drupal modul, der heddet Nets Easy. Det ser funktionelt og godt ud, men det er mildest talt en dyr løsning!

Er der andre, der har erfaring med betalingsløsninger til Commerce/Drupal, som understøtter Mobilepay?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  FINDES IKKE Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, mange tak for svar.

Der findes nogle få alfa/beta moduler til quickpay, men de er ikke nær så gode som f.eks. Stripe modulet, og jeg er lidt nervøs ved at basere en løsning på dem. Og jeg har nok ikke evnerne til at udvikle et nyt plugin fra bunden.

Paylike ser rigtigt godt ud - men de understøtter ikke Mobilepay endnu desværre.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er du sikker på at Pyalike ikke understøtter Mobilepay? De skriver på drupal-projektisden at de understøtter Mobilepay.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  FINDES IKKE Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep, de arbejder på det, men det er ikke klar endnu. Jeg har bekræftet det med dem. Så det er faktisk ret træls, at de så skriver det Sad

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak for info. Jeps enig, pænt træls.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du hørt Quickpay om de har et Drupal 8 modul på vej?

Ellers kan du høre Quickpay og din kunde om de er interesserede i at støtte udviklingen af et Quickpay Drupal 8/9 modul. Drupal 8 har alligevel EOL her om et par måneder.

Hvis du får nogle fornuftige svar, kan jeg tilbyde at udvikle et robust Quickpay modul til Drupal 8/9.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  FINDES IKKE Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv Drupal udvikler og kan nok godt udvikle et modul, men jeg er ret rusten og har bare heller ikke tiden lige nu.

Der findes et alfa modul til quickpay men det er ret skrabet. Jeg er faktisk ret forundret over, at udvalget er så begrænset.

Som det ser ud nu bliver vi nok nødt til at holde os til Stripe og undvære mobilepay.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, god vind med det!

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 12. Jun 21
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Morten Holmstrup:
Jeg er faktisk ret forundret over, at udvalget er så begrænset.


Det er meget få i Danmark som laver løsninger i Drupal og dem der gør er typisk større bureauer som udvikler deres egne moduler efter deres kunders behov. Det er ikke moduler de tilbyder til andre.

Drupal kan være et godt valg for nogle, men små webbureauer og one man bands bør overveje om ikke det er mere rationelt at arbejde med WordPress eller et andet CMS, hvor der er langt større udvalg af plugins, der bliver løbende vedligeholdt.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)