Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overføre penge fra ens Adsense konto til ens bansk ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en Adsense konto som der har staaet lidt penge paa, have glemt kontoen, i sidste uge fik jeg en mail fra Google at de skylder mig penge og skal opdatere mine oplysinger;

Rigtigt nok den bankkonto som var tilkynttet var en gl konto som er lukket ned saa jeg lage en ny bankkonto til og har lige bekræftet de 0,41 euro som de har overført.

NU skal jeg saa prøve at overføver de 70,21 euros paa kontoen til min bank men det kan jeg aabenbart ikke finde ud af :-) ?

HVordan gør jeg lige det? Har forsøgt google og yt men kan ikke faa det til at passe,

Takker

mvh

anders

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Et skud fra hoften - det er nok 41 øre de har overført og ikke 41 cents - og så accepterer de ikke når du skriver at det er cents -  

Bare min tanke. 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skal ikke overføre. Når kontoen er bekræfter - så overfører google ved næste udbetalingsdato til netop den konto du jo nu har bekræftet tilhører dig

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Et skud fra hoften - det er nok 41 øre de har overført og ikke 41 cents - og så accepterer de ikke når du skriver at det er cents -  

Bare min tanke. 

Hej Per

Tak for buddet men min konto er i euros saa det var 0,41 euros :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Du skal ikke overføre. Når kontoen er bekræfter - så overfører google ved næste udbetalingsdato til netop den konto du jo nu har bekræftet tilhører dig

vh John Hannover

Hej JOhn

Tak for det, ja det forklare saa at jeg ikke selv kan finde ud af at overføre :)
Og kan ogsaa se at her til morgen er mon saldo 0 saa nu mangler jeg bare at de dukker op paa mon bank konto :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)