Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google maps api vises ikke mere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg bruger Google maps api på en webside til at vise forskellige koalitioner. Data hentes fra database.

Det har virket fint i en del år. 

Nu kan jeg pludselig ikke se kortet på siden mere.

Hvad kan det skyldes?

Hvor ser jeg hvilken google konto jeg har tilknyttet Google apien? 

Håber nogen kan hjælpe så jeg kan få siden igang igen. 

Mvh Michael 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke kan huske hvilken google konto det er så vil jeg lave en ny api nøgle til kortet - med en ny google konto og evt. notere det i kildekoden til sitet på serveren.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Vi havde samme udfordring ved os for noget tid siden. Vores "find forhandler" side vises utrolig mange gange dagligt og her har Google så vidt jeg kunne forstå, lavet en opdatering for noget tid siden. Denne opdatering har begrænset det antal du har af gratis visninger. Hvorefter resten skal betales for. Vi løste problemet ved at opjustere vores budet til Google Maps Api visninger. Jeg husker ikke beløbet, men det var ikke noget der væltede budgettet. Særligt ikke hvis de Maps du viser har en stor værdi for dit site. 

Jeg synes du skal undersøge om dette kunne være problemet. Jeg kan se her: https://cloud.google.com/maps-platform/pricing at du som regel har 200 USD budget hver måned og man herefter skal betale for det forbrug man har behov for. Måske dette er en hjælp :-)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)