Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg leder lige nu efter det stærkeste team, gå ikke glip af en kæmpe mulighed! SE MED HER!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit navn er Thor, jeg er 22 år gammel, og driver til dagligt virksomheden Despace.dk

Jeg leder lige nu efter at udvide min virksomhed til det stærkeste og bedste team. 

Hvad jeg leder efter lige  nu er følgende:

- Marketing ansat, der brænder for at skabe gode resultater, og der har erfaring - der vil få ansvaret for annoncering gennem Facebook og Instagram - disse er de to nuværende platforme, igen, jeg er her for at udvide markant, og vi går store tider i møde. 

- Leder også efter en content partner/ansat, der kan udarbejde video og billedmateriale samt redigering hertil

- Evt. også en webdesigner men højeste prioritet ligger helt klart på de to førnævnte poster - men jeg kommer også til at lære omkring website udvikling selv. 

Jeg brænder for det her, og jeg brænder for at udvide det her til at blive et førende marketingbureau, der adskiller sig fra andre bureauer, da vi skaber værdi, og ikke bare "kunder". Jeg vil stå som ejer af virksomheden, men jeg ser dette som ligeværdigt, vi er partnere, I er ikke mine ansatte..... Og jeg har store ambitioner, og dette kan blive til rigtig meget - vil du høre mere, så tøv endelig ikke med at kontakte mig! 

På gensyn og tak for jeres tid! 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)