Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjernstyrede biler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er mildest talt bidt af fjernstyrede biler - en af de små ting jeg går og laver, når jeg har brug for at slappe af ved siden af den travle hverdag.

Og så har jeg selvfølgelig fået en idé.. Kunne man ikke købe sådan en til virksomheden, som man kunne bruge på messer eller bare for at fange kunders opmærksomhed på parkeringspladsen? Hvor går grænsen rent regnskabsmæssigt?

Kan jeg trække momsen fra? Hvis ikke, så kan jeg vel godt købe det som en udgift på firmaets konto - og så bare betale fuld moms? Eller hvordan griber jeg det an?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:49

Kort sagt: Kan jeg købe hvad jeg vil til virksomheden, men spørgsmålene opstår omkring om jeg kan trække moms fra eller ej?

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:17

Hejsa.

Det er faktisk en kanon god ide, sælg dem med firma logo på, kan bruges som reklame gaver, personale gaver, messer osv osv.

Du skal så have fat i en eller flere fabrikker som laver disse fjernstyret biler, her er link til nogle, du skal blot sende en email til dem, hvem du er, hvad du vil (købe med logo) hvor mange skal du købe for at få logo på (måske det kan betale sig at få påsat logo her i Danmark, så du køber varen i f.eks., Kina og får lavet logo her i DK, tror jeg er bedste løsning). Få eksport priser fra dem, produkter skal være CE og RoHS godkendt, osv.

http://www.globalsources.com/gsol/GeneralManager?point_search=on&page=search%2FProductSearchResults&product_search=on&supplier_search=off&article_search=off&type=new&search_what=1&query=radio+controlled+car&point_id=3000000149681&catalog_id=2000000003844&from=&loc=t&AGG=N&action=GetPoint&action=DoFreeTextSearch

Firmaer som køber produkter med firma logo på , kan som regel trække det fra som markedsføring. 

Jeg vil også gerne hjælpe dig med de ting som er nye for dig, fabriks kontakt, godkendelser, import told osv, send mig blot en email på co@ovesenzone.com og vi kan tage en snak omkring tingene.

Du kan så også løbende udvide med andre produkter, i takt med at du får en god kunde kontakt og salg.

:-) Forsat god dag..........

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:03

Er du første kunde? :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:40

Det er faktisk ikke nogen ny idé.

I MediaMouse har vi allerede lavet en stak til forskellige arrangementer.
Det vildeste har været et par 1:11 trucks med anhænger til en transportmesse.

De færdige køretøjer blev købt via en distributør og vi har så beklædt dem med logoer m.m.

Så det kan sagtens lade sig gøre - der er ihvertfald andre som allerede gør det Smile.

Du vil også godt kunne trække momsen fra, såfremt du på ingen måder bruger den privat. Men hvis de er til ren firma brug, så kan du trække det hele fra - også batterier, ladere m.m. forudsat at disse også udelukkende bruges i virksomheden.

/Jesper

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:59

Kan være jeg bare skal blive kunde hos jer så :) Hvordan beklæder i de biler der? Altså hvilken metode?

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:43

Hvis du virkelig brænder for din egen ide, så gør tingene på din egen måde, og ikke på de måder som måske findes idag.

Selv om der er masser af virksomheder der sælger reklame artikler til virksomheder, er der altid nogle som skiller sig ud og tjener flere penge, fordi de tør at finde niche produkter.

Sæt dig ned og kig på de fabrikkers hjemmesider, en efter en, se om du kan finde nogle produkter der er unikke i forhold til hvad der er på markedet, få nogle prøver hjem, tænk i markedsføring: Hvem vil du målrette salget til, hvilken pris, osv., kan jo også være andre radiostyret modeller end biler, der er fly, både, robotter osv osv. Tænk stort fra starten.

Få lavet en hjemmeside som siger spar2, snak med en journalist (søg på google, eller her på amino) som kan hjælpe dig med at sprede nyheden om dit firma til aviser og blade.

Udvælg allerede f.eks., 5 store virksomheder som du vil afprøve denne nye metode på, ring til deres marketingchef når du har materiale osv., på plads, og hør om du må komme forbi til et møde, et møde som kan hjælpe "dem" til bedre markedsføring i fremtiden.

Jeg har også nogle muligheder i form for hjælp, hvis du kommer så lang som til at du finder produkterne og kommer igang.

:-) Niche produkter og gøre tingene anderledes = så er det sjovt at have virksomhed

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:39

Hov jeg havde overset at der var "liv" i tråden Smile.

Mattias; Den måde vi beklæder bilerne på er fuldstændig ligesom vi beklæder rigtige biler. Det er blot med en tyndere folie - og så behøver den ikke at være så holdbar som til rigtige biler. Jeg går ud fra at du ikke har planer om at vaske bilerne i en bilvask. Men tror så heller ikke at de i alle tilfælde ville kunne holde til det rent mekanisk set - så en opvaskemaskine bør du nok heller ikke udsætte dem for Wink.

Men jeg vil så også sige at det altså kommer an på hvor store bilerne er. F.eks. trucks i 1:11 har trods alt en rimelig størrelse og der er derved ikke problemer med små detaljer. Hvis vi taler om helt små fjernstyrede biler, så kan det godt gå hen og give problemer.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)