Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksterne betalings systemer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg leder efter en smart ekstern betalingsløsning til min hjemmeside madmodigeboern.dk
Min hjemmeside er ikke en webshop, da jeg som sådan kun sælger 1 slags produkt, men som abonnements løsning (så indholdet skifter naturligvis hver mdr.)
Jeg har hørt om både Simplero og Easyme, men kender I evt. til andre virksomheder som udbyder denne slags ordning (helst Dansk)? Og er der nogen som har erfaringer med disse slags virksomheder?
(Evt. nogle røde flag man skal være opmærksom på, eller ting der er et absolut must?)
Mange tak for hjælpen
Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug reepay.dk , de har en loesning til at haandtere abonnements betalinger.

Tilmeldt 12. Jun 21
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er godt nok ikke en dansk virksomhed, men Stripe Billing er en komplet løsning, som let kan indsættes på din hjemmeside.

stripe.com/en-dk/billing
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg tænker på, når jeg læser dit opslag, er at have en abonnements plugin til din hjemmeside. På den måde kan du tilbyde at dine kunder kan betale enten via PayPal eller f.esk. Quickpay. 
https://quickpay.net/dk/features/subscriptions

Jeg mener at QuickPay er dansk, men er ikke helt sikkert. Men her kan du selv vælge hvilken løsning du vil have ang. din betaling for at have betalingskort på din side. Du kan læse mere omkring deres priser her
https://quickpay.net/dk/pricing
Her kan du f.esk. i starten vælge at betale 5 kr. pr ordre indtil at du når et hvis antal kunder, så du kan vælge den næste løsning. Prøv evt. at ring eller skrive til dem for at hører hvordan de kan hjælpe dig bedst muligt

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)