Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slikbutik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg tænker på at åbne en slikbutik men undre mig over hvor meget det koster??
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

https://virksomhedsguiden.dk/content/ydelser/laeg-budget-og-faa-overblik-over-virksomhedens-oekonomi/cb44189e-dae6-465e-aaf1-e3d9917a8a13/

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lena

Jeg tænker dit eget gæt er lige så godt som så mange andres. Du kan jo starte med at lægge et budget hvor du finder alle fast og dertilhørende variable omkostninger. Det er jo vidt forskelligt hvad en slikbutik vil koste i husleje rundt om i landet, samt om lejemålet er i god eller dårlig stand, hvorfor omkostninger til vand, varme og el kan variere en hel del. I dag er det også blevet super moderne at drive slikbutikker online, hvorfor du kunne overveje denne løsning hvis du har mod på det. 

Vi er jo glade for slik i Danmark, men jeg har aldrig helt forstået hvordan en slikbutik kan være en god forretning når alle supermarkedet har slik til den halve pris meget af tiden. Har du undersøgt hvilke konkurrenter du har i nabolaget og generelt om der er et marked for det i din by? Der skal alligevel sælges en del slik for at betale faste omkostninger og diverse afgifter

Jeg skal ikke kunne sige hvad det vil koste, men leger vi med tanken om at du skal sidde et forholdsvis pænt indskud, indretning/istandsættelse, inventar, personale, it m.v. og købe et varelager hjem på 100 slags forskellige bland selv slik, så tror jeg roligt du kan regne med et +100.000 kroner og sikkert meget mere. 

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)