Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning - anbefalinger til Shopify

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Åbyhøj
Tilmeldt 9. Jun 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle

Jeg er ny i webshop-land, det er ret spændende og en smule forvirrende til tider... Men jeg er næsten i mål med min shop, nu mangler jeg bare en betalingsløsning, der er den rigtige for en lille virksomhed som min. Prisen betyder selvfølgelig noget, men er ikke altafgørende. Jeg bruger Shopify.

Jeg har indtil for nyligt tænkt, at NETS måtte være det rette. Men da min ansøgning STADIG er under behandling, går jeg rundt og tripper lidt. Jeg tænker at jeg opsiger aftalen hurtigst muligt (den er ikke færdigbehandlet endnu, så jeg håber det kan lade sig gøre). Og jeg valgte nok mest NEST pga det med dankortet og fordi NETS "måtte" være det bedste. Men nu er jeg ikke så sikker mere...

Jeg bruger Billy regnskab, og de anbefaler Yourpay, hvilket umiddelbart også ser fint ud, men er der andre løsninger, som er værd at kigge på? Og er det noget med at Yourpay havde lidt problemer med sikkerheden for et par år siden?

Jeg ved der ligger mange debatter her på Amino, men jeg håber alligevel at der er en eller to, der vil hjælpe til (og måske svare på de samme spørgsmål igen)
Tusind tak for hjælpen på forhånd - og god onsdag :-)

Mange hilsner
Maja
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja

Jeg må indrømme, at jeg ikke er helt sikker på, hvad man kan forbinde med lige præcis Shopify, men jeg har brugt Stripe som betalingsløsning til mange forskellige projekter - både abonnementsforretninger og WordPress-shops. Det har jeg været super glad for, så det kan du eventuelt prøve at tjekke ud :-)

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja,

Du skal være opmærksom på at Shopify selv har deres egen betalingsløsning så hvis du vil til at knytte endnu en løsning til så betyder det at du skal betale 2 gange transaktionsgebyr som jeg har fået det forklaret så det skal du lige have undersøgt inden du begynder at lave en ekstra betaling :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 9. Jun 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias

Mange tak for dit svar - ved du, hvilke kort, der kan bruges med Shopify payments? Og ved du om det er en løsning, der fungerer godt?

Og ja, det skal jeg da lige have undersøgt :-)

Hilsner Maja
Fra Åbyhøj
Tilmeldt 9. Jun 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen

Tak for dit svar - jeg har kigget lidt på Stripe, og det kunne også være en mulighed. Dog er deres hjemmeside engelsk, ik? :-)

Hilsner

Maja

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja,

Hvis du har brug for en løsning som er Dansk, hurtig og arbejder med shopify, så kan vi hjælpe dig :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja,

Det var så lidt :) 

Tror det er muligt at koble Visa + mastercard på. Jeg ved også at det er muligt at få Mobilepay koblet på, men jeg har ikke lige min egen shop.

Det lyder i hvert fald som en god idé, det er i hvert fald fjollet at betale 2 gange.

Med venlig hilsen
Mathias

Fra Randers
Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Maja, 

Shopify Payments og Stripe er det samme :) 
Hvis du bruger Shopify er det nemmeste og billigste (medmindre du har en rigtig høj omsætning) bare at benytte deres egen løsning, og så kan du tage imod alle de gængse kort (mastercard/visa osv.), du kan dog ikke tage imod dankort (Nets) eller MobilePay. 

Hvis du ønsker at bruge en anden løsning end deres standardløsning (Shopify Payments) bliver du udover kortgebyret også opkrævet mellem 0.5-2% af omsætningen i et fee til Shopify. 

Du kan læse det hele her: https://www.shopify.dk/payments

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja,

Har du en webshop her i Danmark, skal du altid sørge for at du har Mobilepay. Det er et must. Det er den nok nemmeste betalingsmetode der findes. Dog kan den vist ikke trackes (hvis du kører annoncering), men der kan jeg ikke helt huske.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)