Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger og promovere i jeres produkt eller service

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skriver det her oplæg fordi jeg er lidt nysgerrig omkring hvordan sælger og promovere i jeres produkt eller service til potentielle kunder

Markedsføringen i jer på Facebook og Instagram, Google, LinkedIn osv eller noget helt andet Jeg tænker nu når man ikke længere må sende e-mails uden godkendelse til virksomheder eller personer omkring salg af dit produkt eller service hvad gør I så??

Jeg står selv i en situation hvor jeg skal finde ud af hvordan jeg kan tilbyde mit produkt og service til virksomheder uden at overtræde loven:) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 04:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor du markedsfører dig afhænger af hvor du vurderer at din målgruppe er. Hvis du skriver hvilken service/produkt du har nu, så vil jeg gerne give mit skud på hvad jeg havde gjort.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Madsen!

Jeg vil give Blomse ret, hvis du eventuelt kan uddybe lidt om hvad dit produkt/service er så er jeg sikker på du vil få nogle bud på hvad der vil give mening for dig og din virksomhed.

Du træder aldrig forkert ved at lave kold kanvas! Hvilken branche henvender du dig specifikt til?

Med venlig hilsen
Mathias

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at sige hvad der er rigtigt eller forkert. Det kommer jo meget an på dit produkt og prisgruppen. 

Først og fremmest vil jeg anbefale du gør en indsats på SEO. Således du med tiden kan få "gratis" trafik via. Google og andre søgemaskiner

Dernæst kan du jo overveje Google og social ads (Facebook, Instagram etc.) - Er det B2B orienteret kan du ydermere overveje LinkedIn.

Har du et super viseult produkt er Pinterest også vældig fint, og er der tale om et produkt i en prisgruppe på under 1.000 kroner fungerer Snapchat og Tik Tok værdig fint. 

Har du en fin avance kan du overveje influencer marketing, eller en af mine personlige favoritter... Affiliate marketing. Her betaler du kun ved salg. Faktisk kan du flytte alt betalt annoncering ud på affiliates (Kræver at nogen ser et potentiale for at tjene på det).

Har du en pæn del trafik, kan du overveje at lave en pop-up med tilmelding til et nyhedsbrev. Sæt evt. en præmie på højkant. Så kan du opbygge en database af email ganske billigt, og med tiden sende nyhedsbreve ud helt legit.

Som du kan se... der er masser af muligheder. Hvis du kan være mere konkret på dit produkt, pris, målgruppe etc. Så kan vi nok bedre komme med bud. 

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)