Tak tænker også det er bankoverførsel jeg går med :-)
Jeg har tidligere prøvet kræfter med en lille online skole for voksne indenfor et specifikt område(og det gik godt, der kom kunder, men overgav projektet til en ven, da jeg ikke selv havde tid længere). Jeg havde lavet et supersmart Dankort betalingssystem, mobilepay osv. - men det blev aldrig brugt en eneste gang!
I begyndelsen var det hele dødt trods god Google annoncering, men så tilbød jeg 30 min. gratis intro (ikke undervisning) men information via Zoom, og det tiltrak virkelig mange interesserede, hvoraf nok godt halvdelen derefter bookede første time.
Det endte med, at jeg lod folk betale bagud, - løbende hver måned, det gav folk en tryghed så selvom der måske var et tab på 5 procent, så var det overraskende hvordan så godt som alle fik betalt deres regning hurtigt.
Jeg tror generelt, at det meste slags undervisning på nettet tiltrækker seriøse folk, som ikke vil snyde med betalinger - jeg oplevede ekstremt få brådne kar - er sikker på at man ikke vil kunne sælge tøj eller sko på faktura som betales efterskudsvist, eller der vil blive en del bøvl med at få alle penge hjem, men anderledes i forhold til undervisning.
Det var hermed blot et par erfaringer videreformidlet :-)