Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobile Pay eller bank overførsel som abonnement betaling ???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at starte Skolen Fri op og overvejer forskellige betalings muligheder, så hvad syntes i er bedst? F.eks. Mobile Pay eller bankoverførsler eller noget helt andet ? Det er hver måned der skal betales for "abonnement" for at gå i skolen og IKKE en webshop...

På forhånd tak Smile

Vh.

Klaus

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Tilmeldt 17. May 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kortbetaling.

Efter min mening den eneste seriøs betalingsløsning.

Jeg ville aldrig selv handle i en eshop, som kun tilbyder bankoverførsel eller Mobile. Som kunde er jeg utrolig dårlig stillet, hvis varen ikke bliver leveret. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan66:

Kortbetaling.

Efter min mening den eneste seriøs betalingsløsning.

Jeg ville aldrig selv handle i en eshop, som kun tilbyder bankoverførsel eller Mobile. Som kunde er jeg utrolig dårlig stillet, hvis varen ikke bliver leveret. 

mobilpay online (erhverv) i shops er jo som kortbetaling - det er træk på det tilknyttede kort der er tale om - og shoppen har i forbindelsen MP også en PSP og indløser og når du betaler med MobilePay i en webshop, gælder de samme forsikringer, du har tilknyttet dit kort, og ikke som en privat MP overførsel der ikke kan protesteres
Man skal naturligvis, også der, sikre sig det er en ægte webshop med korrekt betaling osv

Jeg ville nok kunne tilbyde begge ting - men ved ikke hvad Skolen fri har for kundeunderlag og hvad der kan være af abonnement og og

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Smile men det er ikke en webshop jeg har, det er en skole (en online skole), så det er beløb som skal trækkes løbende hver måned 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok bare vælge de gode gamle bankoverførsler, evt. hvor betaleren også kan tilmelde sig Betalingsservice.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus:

Tak for svar Smile men det er ikke en webshop jeg har, det er en skole (en online skole), så det er beløb som skal trækkes løbende hver måned 

enig med Jørgen  - bankoverførsel må være naturligt - med tilmelding til betalingsservice
vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak tænker også det er bankoverførsel jeg går med :-)

Tilmeldt 17. May 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bankoverførsel af et løbende abonnentment, som skal betales hver måned er besværligt for kunden og du skal forvente ekstra arbejde med at rykke dem, der ikke får betalt.

Betalingsservice ville være en fin løsning, hvis du går efter en bankløsning, men det er dyrt. Netop derfor er der mange, der er gået over til kortbetaling, hvor der også kan tilmeldes løbende månedlige betalinger første gang man betaler (det gør f.eks. mange teleselskaber og streaming-tjenester). Det er dog et helvede at få opdateret kortoplysningerne alle steder, når banken sender et ny kort med :-)

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klaus:

Tak tænker også det er bankoverførsel jeg går med :-)

Jeg har tidligere prøvet kræfter med en lille online skole for voksne indenfor et specifikt område(og det gik godt, der kom kunder, men overgav projektet til en ven, da jeg ikke selv havde tid længere). Jeg havde lavet et supersmart Dankort betalingssystem, mobilepay osv. - men det blev aldrig brugt en eneste gang! 

I begyndelsen var det hele dødt trods god Google annoncering, men så tilbød jeg 30 min. gratis intro (ikke undervisning) men information via Zoom, og det tiltrak virkelig mange interesserede, hvoraf nok godt halvdelen derefter bookede første time. 

Det endte med, at jeg lod folk betale bagud, - løbende hver måned, det gav folk en tryghed så selvom der måske var et tab på 5 procent, så var det overraskende hvordan så godt som alle fik betalt deres regning hurtigt. 

Jeg tror generelt, at det meste slags undervisning på nettet tiltrækker seriøse folk, som ikke vil snyde med betalinger - jeg oplevede ekstremt få brådne kar - er sikker på at man ikke vil kunne sælge tøj eller sko på faktura som betales efterskudsvist, eller der vil blive en del bøvl med at få alle penge hjem, men anderledes i forhold til undervisning. 

Det var hermed blot et par erfaringer videreformidlet :-) 

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode råd Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)