Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel? Eller noget andet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Senarie:

Med Webshop i DK,SE og NO.

De 3 webshops sælger forskellige varer afhængigt af land, men mere eller mindre fra de samme producenter. Der findes ikke et varelager i forvejen og der skal heller ikke være en varelager. 

Ideen er at kunne have et sted hvor de forskellige leverandørbestillinger bliver sendt til, pakke ordren med produkter fra forskellige leverandører, for derefter at sende dem videre til kunderne i de forskellige lande. Der er flere årsager til hvorfor det skal være sådan, og hvorfor det ikke er muligt at have et varelager. 

Hvem kan håndtere sådan noget? Jeg har læst om lagerhotel, men det er hvor de tilbyder at man har et lager hos dem. Vil sådan nogen også kunne håndtere at modtage en leverance med flere produkter, pakke dem, og sende den til slutbrugeren? Eller er det noget andet jeg skal kigge efter?

Tak :-) 

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skriver "det ikke er muligt at have et varelager", så bliver jeg i tvivl om du blot mener, at du ikke selv vil drive varelageret, eller om du vil køre dropship modellen, hvor du blot er ude efter nogen som kan ompakke bestillingen og vidersende til slutkunde.

Hvis det er det første alternativ, så er det nok et pluk lager som du er ude efter? Måske kan disse hjælpe dig? https://pluggy.dk/ (1. resultat i min google søgning).

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Det er mere det første.

Dise produkter kan være specielle, og derfor ikke blot en hyldevarer. Desuden findes nogle af disse varer i mange forskellige udgaver, og det ville være alt for dyrt at have disse på lager. Desuden er der ikke meningen at prodcenten som sådan skal kende slutbrugeren.

Derfor er tanken at produkterne bestilles direkte hos producenten, sendes et centralt sted, ompakkes og så sendes videre til slutkunden. Sådan en ordre kan indeholde flere produkter fra en producent som så skal videre til dk, se og no. 

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så bør du kigge efter et lagrhotel - Vi kan løfte den nævnte opgave.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 14. May 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo den type opgaver, som vi udfører. Vi er varehotel for ca. 35 virksomheder, og for nogle af dem, bestiller vi på deres vegne hos deres leverandører. Vi tilpasser, ompakker, ændrer, opdaterer software, tester, osv. ligesom vi har retursystem med test, garantireparationer, ombytning, m.m. Vores ekspertise er med IT, telecom, medico og mekanik, men kender også andre brancher.

Ring på 2759 6350, så skal jeg se om jeg kan hjælpe.

Mvh. Jacob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)