Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt grøn på kunde-området

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg har designet og udviklet en serie møbler jeg godt kunne tænke mig at tage skridtet videre med.

Ønsketænkningen er at finde kunder der vil overtage et eller flere produkter på en royalty-basis. Altså at jeg sælger hele udviklingsdelen og hvad der dertil følger, og kunden så selv står for produktion m.m.

Men da jeg absolut ingen erfaring har for at finde kunder, vil jeg høre om der er nogen herinde der vil dele erfaringer og tricks med mig.

Jeg har tidligere hørt fra bekendte inden for branchen at de blot mødte op i kundernes varehuse og spurgte om de ikke kunne tænkte sig de møbler de havde med. Det er dog historier fra før 80’erne og jeg må indrømme jeg er lidt tvivlsom på denne fremgangsmåde er nyttig i dagens Danmark :)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder jo mere som om du skal finde dig en møbelproducent, der er villig til at fremstille og sælge dit produkt på royalty basis, frem for at gå direkte til forhandlere. 

Dog bør du i første omgang lave lidt markeds research, for at finde ud af om der overhoved  en nogen interesse for dine produkter hos møbelbutikker /kunder.  Det kunne du gøre ved at besøge nogle møbelbutikker og få deres vurdering af om dit produkt vil kunne sælge. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)