Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Virksomhedsside, suk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige forsøgt, at oprette en Facebook virksomhedsside, hvor jeg præsenterer dét, jeg har til hensigt, at sælge. Efter en times tid, hvor jeg har arbejdet på Facebook-siden, modtager jeg så en mail, hvor der står, at jeg ikke kan gå videre med siden før om fire uger! Så mister jeg lidt modet. Fire uger er da lang tid, at vente, når man gerne vil i gang med noget, men selvfølgelig; så succesfulde, som Facebook er, kan de jo være ligeglade. Suk. Har nogle herinde prøvet det samme? Vh Kamilla  

Fra Skødstrup
Tilmeldt 8. May 21
Indlæg ialt: 1
Fra  Gezar Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej det har desværre ikke prøvet, oprettede en lige her for 1 uge siden, på en weekend. Skulle godt nok lige vente 1 dag i forbindelse med at opsætte tracking fra på buisnes manageren. Jeg syntes også 4 uger lyder som meget lang tid, hvad sagde den du skulle vente på?
Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M, Jeg tror, jeg var lidt hurtig på tasterne. Der stod godt nok noget med "vent 4 uger", men så var der alle mulige yderligere beskeder om, at jeg kunne gøre forskelligt for, at tiltrække flere kunder. Det var også muligt, at skifte billede og skrive noget på siden etc. Så der blev faktisk ikke noget problem ud af det til slut. Jeg har ikke fået lavet noget yderligere på denne virksomheds-Facebook-side. Har kun fået sat et billede op, men det skal måske skiftes ud. Jeg arbejder på en "rigtig" hjemmeside, men det tager tid. Har kaldt Facebook-virksomhedssiden for "guidede cykel- og vandreture" :) Så kan du jo kigge der forbi, tak for interessen, hav en rigtig god aften

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

PS: jeg vil lige benytte chancen til, at fortælle om Simplesite-hjemmesiden, som jeg er i fuld vigør med, at lave :) Måske bliver den slettet igen, fordi jeg ændrer navnet, men skulle du have tiden til, at fortælle, hvad du synes, så vil det selvfølgelig være en gave. Jeg bliver nødt til snart, at tage mig sammen til, at vise siden til nogen :) Frontpage - vaskeaegte.simplesite.com (Der er rod med navnet - den skal IKKE hedde vaskeaegte) ;) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  Kardemom Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

PS: jeg vil lige benytte chancen til, at fortælle om Simplesite-hjemmesiden, som jeg er i fuld vigør med, at lave :) Måske bliver den slettet igen, fordi jeg ændrer navnet, men skulle du have tiden til, at fortælle, hvad du synes, så vil det selvfølgelig være en gave. Jeg bliver nødt til snart, at tage mig sammen til, at vise siden til nogen :) Frontpage - vaskeaegte.simplesite.com (Der er rod med navnet - den skal IKKE hedde vaskeaegte) ;)

 

Tilmeldt 20. May 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at se Facebook Help Center :-) Det kan være en hjælp?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)