Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drifts garanti hvor/hvordan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et kommende projekt som jeg gerne vil tilbyde en drift garanti i eks 2 år. (For at sikre at kunden har 2 år til at skifte til anden leverandør)
Garantien skal sikre drift af systemer i perioden.

Hvilke muligheder har jeg ? (2 års drift løber op i omkring 200.000)

Spæret konto med 200.000 som kan bruges til drift af it.
Forsikring via Willis eller lignende.
Eller har i andre forslag

Tilmeldt 16. Dec 17
Indlæg ialt: 258
Fra  N-Control Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt uklart hvad du spørger om?

Præv lige at beskrive præcist hvad der menes med garanti til hvem, af hvad, og af hvem?

Generelt kan du indgå en kontrakt vedr. et projekt som beskriver hvilken garanti der ydes, og hvilken dækning der gives, og til sidst betalingen. Er det B2B er der ikke nogen grænser. Garanti fordrer ikke noget med at beløb skal spærres eller andet. Der er heller ikke krav om tinglysning o. lign.

Det er op til dig og din kunde at fastlægge - er der ikke aftalt andet er det dit selskabs ejenkapital, eller dig personligt som hæfter.

Rent regnskabsteknisk vedr. skatteregnskab så er garanti en forpligtigelse, og man må udgiftsføre den på en passiv konto som nedskrives over tid (genvindes). Men der er specifikke regler herfor.

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kommer til at tilbyde en service som er helt ny på markedet.

Prisen for servicen er i i den høje ende i forhold til hvad man vil betale til et nyt firma som man ikke kender. 

Selve produktet er 100% iorden,og der er mange brancher der kan bruge det. 

Egentlig var en mulighed at sikre driften via forsikring eller spære et beløb svarende til 2 års drift, så firmaerne er sikret på den vis. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)