Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailservice til transactional emails

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med eksterne mailservices? Vi har traditionelt fået hjemmesiden til at sende gennem domænets Gmail-konti, men er begyndt at opleve at mails ikke når frem. Har prøvet at skifte til Sendgrid (Essentials konto-niveau med shared IP pool), men det virker til at være endnu ringere end vores Gmail-setup. Hvad gør andre for at sikre at mails kommer frem? Dedikeret IP hos en ekstern mail-service? Egen mail-server? Noget tredje? Indtil videre er den eneste løsning som jeg kan se en dedikeret IP, men det kræver også ca. 1.000 mails om dagen for at holde IP'en "varm" hos modtagerne iflg. Sendgrid. Og der er vi ikke helt endnu...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  yardbird.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Mailgun og har aldrig oplevet problemer.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Hvor mange mails sender du om måneden? Kører du med dedikeret IP? Hvilken af deres pakker?

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  yardbird.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Kører med flex-pakke - ikke dedikeret ip.

De kunder jeg har installeret det hos sender vel ml. 1 og 100 mails om dagen-ish. 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du sat SPF og DKIM op? Lyder lidt som om det er det der er problemet.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter postmarkapp.com til godt 10.000 transaction mails pr. måned. Har benyttet dem i flere år, det spiller 100% - vi kører bare med shared IP.

Obs. på at du skal op på rigtig mange mails førend det giver mening med egen dedicated IP, for at den IP optjener "trust".

Vh

Henrik

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik K.:

Vi benytter postmarkapp.com til godt 10.000 transaction mails pr. måned. Har benyttet dem i flere år, det spiller 100% - vi kører bare med shared IP.

Obs. på at du skal op på rigtig mange mails førend det giver mening med egen dedicated IP, for at den IP optjener "trust".

Vh

Henrik

Tak for input alle.... SPF og DKIM er sat op og kører fint... Gmail blokerer os en gang i mellem, de er ikke fan af smtp login der ikke er Oauth drevet... Sendgrid har desværre IP-ranges som er banned hos flere mail-providers, heriblandt gmail og hotmail... pænt kritisk! Undersøgte en af deres IP'er, og den havde været blokeret 67 ud af de sidste 80 dage.

Prøver pt. Mailgun, og det ser ud til at virke... men ikke lige så godt interface som Sendgrid desværre.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 9. Mar 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Jeg vil byde ind med SendinBlue. De tilbyder også transactional emails. De har nogle gode mailtemplates og mails kommer altid frem til Gmail konti.

UnikPlakat.dk | Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet. Vi laver alt selv.

Tilmeldt 14. Mar 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Jeg tillader mig at svare på denne tråd med information om et ny produkt på markedet. Selvom tråden er lidt gammel, så tror jeg at budskabet kan være relevant nu alligevel.

Der er tale om Mandaa EUmail, som er udviklet, hosted og supporteret i EU og 100% GDPR compliant.

Sendgrid, Mailgun, Postmarkapp, Sendinblue er gode produkter på hver sin måde, men hvis GDPR er vigtigt så mener vi at EUmail er en bedre løsning til transaktionelle emails.

(Jeg er medstifter af EUmail)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)