Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger feedback på barescreenprotection

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
ʜᴇᴊ ᴅᴇʙᴀᴛᴛøʀᴇ, ɪᴠᴁʀᴋsᴁᴛᴛᴇʀᴇ ᴏɢ ɪʟᴅsᴊᴁʟᴇ!

Jeg har sammen med 2 kammerater, startet en virksomhed, som sælger skærmbeskyttelse til iPhones.

Vi syntes, at der manglede et glas af top kvalitet i et lavere prispunkt.

Det har vi, med alt ydmyghed, forsøgt at skabe.

Har du et par minutter, så sætter vi stor pris, på alt den konstruktive kritik, du kan sende vores vej.

Vi ved hvor dyrebar din tid er, så på forhånd - tusinde tak.

barescreenprotection

Med venlig hilsen
Nikolaj Rechenback Jensen
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres layout af forsiden sidder i skabet. Den eneste forskel jeg måske havde lavet her var at tilføje en FAQ i bunden af siden med de mest stillede spørgsmål og indvendinger i modtager fra jeres kunder.

Jeres nyhedsbrev opt-in i bunden af siden havde jeg lavet om til en pop-up i stedet. Mine erfaringer er, at det giver langt flere opt-ins, samt ikke fjerner det primære fokus som der kan være hvis der er for mange forskellige CTAs på en side. 

Jeg kan se i har fået en stor del af jeres inspiration fra barberklingens side - også på de design mæssige elementer. Jeg er ikke jura ekspert, men jeg tror i skal passe på med at det ikke ligner alt for meget fra et juridisk synspunkt. 

I burde også overveje en anden betalingsløsning end Paypal. For det første er paypal en pain in the ass, for det andet så er danskere generelt mere fan af mere traditionelle former for betaling, så i kan godt forvente en øget konverteringsrate bare ved den ændring. 

Overvej også at tilføje CTAs som tager folk tilbage til selve produktsiden, hvor de vælger model mm i takt med at folk kommer længere ned på siden. Det skal være nemt hele tiden at blive ledt hen imod købet. Det gør man ikke rigtigt når man kommer længere ned på siden - det er bl.a. også det du ser barberklingen gør på deres side med 3 CTAs.

Overvej hvor meget der er relevant at have i jeres menu på siden. Keep it simple. Det handler om at gøre siden så brugervenlig som mulig, men stadig have kontrollen, så i kan lede kunderne derhen i ønsker dem.

Senere hen kan i begynde at lege med om det giver mening at smide folk direkte til køb siden fremfor de ligger varen i kurv. Se evt. hvor folk falder fra i hotjar eller hvis i har nok traffik, så lav en A/B test.

I forhold til jeres copywriting, så sørg for at snakke 100% til det problem som kunden har. Jeres "Spar penge", "Kvalitet", "Tryghed" er meget intetsigende. Fokuser på benefits fremfor features. Hvad får kunden egentlig ud af det? Det er lidt vague, og snakker ikke direkte til den pain kunden har. Det samme sker længere nede på siden. Fokuser altid på hvad kunden får ud af det og snak til det problem kunden har, fremfor bare at nævne features.

Jeg tror også jeg havde forsøgt at gøre så jeres primære CTA skiller sig mere ud fra siden. En ting er hvad der ser godt ud, en anden ting er hvad der konverterer. CTAen skal fange deres opmærksomhed så deres opmærksomhed bliver rettet direkte imod den.

Tilmeldt 2. May 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Meget meget flot og brugbar feedback. Tusinde tusinde tak for det. Det værdsætter vi meget!

Konkret og ligetil noget vi straks kan arbejde videre på.

Især dine pointer ift. benefits og features. 👏🏻
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad søren Nikolaj. Har du ikke travlt med at arbejde for Kasper? ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)