Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook/Google Shop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg er helt ny herinde, så mit første indlæg.
Jeg har en forholdsvis ny webshop med ca. 700 varer.
Den er bygget op på en dandomainplatform,
Er der nogen der ved om det er svært at ligge mine varer på facebook og google shop, eller hvor dyrt det er at få lavet.

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv Dandomain webshop og jeg ved godt at, at hvis man har aktiveret Google Shopping, så kan man under produkter>prisportaler, kategorisere ens produkter i de oficielle Google kategorier, men jeg tvivler på at det hjælper dig så meget, når du har 700 produkter. Der er sikkert en fra Dandomain til stede som kan give nogle tips?

Jeg endte med at følge den guide som River Island har lavet - og ja, det er et stort arbejde, men du kan jo få gratis hjælp hos Google til en hvis grad(hvis du ringer til dem) - hvis du skal ud i byen og have det gjort, bliver det meget dyrt - du kan selvfølgelig få en aftale hvor de forklarer dig hvordan du gør det, og så skriver du selv dine produkter ind i feedback arket. 

Nå men her følger den guide jeg brugte:

https://www.riveronline.dk/google-shopping

Da jeg kun har 20 produkter, så slap jeg for at lave et produkt feed, idet produkter i Google Merchant Center nu kan oprettes enkeltvis manuelt, det er nok ikke smart når man har 700..

God fornøjelse og arbejdslyst, der vil givetvis være en masse bump på vejen hvis du laver det selv ;) 

Tilmeldt 6. May 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarne

Når du siger "ligge mine varer på Facebook" hvad mener du så helt præcist?

Hvis du tænker i forhold til annoncering på Facebook, så vil jeg klart sige at en nyopstartet webshop kan drage stor fordel ved at bruge Facebooks annonceværktøj.

Så hvis det var spørgsmålet, så er svaret nej det er ikke svært (hvis man kan det - som jeg) og i forhold til prisen, så afhænger det meget af ambitionerne.

Håber du kan bruge svaret 😃

Mvh

Christian Bech
Lilu Media
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)