Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkostninger ved Facebook reklame

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er indehaver af en webshop og kunne godt tænke mig at høre ligesindedes erfaringer med Facebook annoncering. Hvor meget bruger i estimeret om måneden i kroner og øre, og hvad bringer det af kunder? Har i brugt Ekstern hjælp eller selv taget jer af det?

Mvh

KH

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

khartvig:

Hej,

Jeg er indehaver af en webshop og kunne godt tænke mig at høre ligesindedes erfaringer med Facebook annoncering. Hvor meget bruger i estimeret om måneden i kroner og øre, og hvad bringer det af kunder? Har i brugt Ekstern hjælp eller selv taget jer af det?

Mvh

KH

Hej Khartvig, 

Det meget forskelligt hvad man bruger i adspend faktisk, jeg anbefaler altid at starter lavt (2000-5000kr md.) også tester en masse af og når man så har data på hvad der fungerer, så langsomt skalere op horisontalt + vertikalt (dog er det kanon svært mm man ved hvad man laver).

Den første måned, ville jeg sætte af til at teste en masse ting af, og dermed give Facebook en masse data de kan arbejde udefra. 

I takt med, at man får mere data, optimere man løbende målgruppen, hvor målet er at lave et look a-like på "Purchase" dvs en "kopimålgruppe" på folk, der minder om andre der også køber fra jer.

  • View Content —> Indtil 1000 besøgende, 20-25 / dagligt
  • Look a-like Add To Cart —> + 500 actions 20/25 / dagligt
  • Look a-like Purchase  —> + 250/300 actions, 20/25 /dagligt

+ Retargeting: (Folk, der har tilføjet til kurv + abb. cart)

Jeg er klar på sidelinjen, hvis der skulle være det mindste så slår du bare på tråden. 

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 6. May 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej KH

Som Sebastian skriver så kommer det meget an på, hvor er du og din forretning lige nu og hvor vil i gerne hen.

Det gælder om at vide hvad man gør, når man sidder og annoncere i FB Business Manager. Derudover gælder det om at have en klar strategi fra starten og derefter tage små skridt hen mod målet dag efter dag. Vigtigst af alt, så kræver det tålmodighed og at man starter ud med at investere nogle penge i, at Facebook får data den kan arbejde med senere hen.

Så det er på ingen måde et quick fix, men mere ben hårdt og fokuseret arbejde.

Hvis du vil vide andet, så giv endelig lyd fra dig, jeg er klar til at hjælpe dig.

Mvh

Christian Bech
Lilu Media
Fra Kirkeby
Tilmeldt 11. May 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge min ven. Hvis du bruger CPC, koster Facebook-annoncering omkring $ 0,97 pr. Klik. Til sammenligning, hvis du bruger CPM, koster Facebook-annoncering omkring $ 7,19 pr. 1000 visninger.

Tilmeldt 11. May 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Omkostningerne ved Facebook-annoncer afhænger af din budmodel, f.eks. Pris pr. Klik (CPC) eller pris pr. Tusinde visninger (CPM). Hvis du bruger CPC, koster Facebook-annoncering omkring $ 0,97 pr. Klik. Til sammenligning, hvis du bruger CPM, koster Facebook-annoncering omkring $ 7,19 pr. 1000 visninger.
Tilmeldt 29. Mar 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnitlig pris pr. klik (CPC) på Facebook varierer baseret på den branche eller niche, du målretter mod, men som vi har nævnt før, er den gennemsnitlige CPC 0,51 til 2,26 INR. Du kan begynde at annoncere på platformen med et minimumsbudget på omkring 40 INR, uanset dit forretningsmål.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)