Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min hjemmeside.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører aldrig en WPSCAN uden tilladelse. Jeg tjekker bl.a. om en side er WordPress, bl.a. ved at tilgå domaenenavn.ext/wp-json/wp/v2/users. Jeg tjekker også om der er adgang til /wp-admin, Og så tjekker jeg sikkerpånettet.dk eller internet.nl for at få hurtigt overblik, men de sidder tager jeg med en gran salt.

For at køre en wpscan og andre tools forlanger jeg en underskrevet kontrakt der dækker min ryg for eventuelle søgsmål.

Albert

Tilmeldt 29. Apr 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg er vild med den måde du har sat siden op på. Det er flot og dejligt at se på for øjet!
Tilmeldt 28. Feb 21
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:

Jeg kører aldrig en WPSCAN uden tilladelse. Jeg tjekker bl.a. om en side er WordPress, bl.a. ved at tilgå domaenenavn.ext/wp-json/wp/v2/users. Jeg tjekker også om der er adgang til /wp-admin, Og så tjekker jeg sikkerpånettet.dk eller internet.nl for at få hurtigt overblik, men de sidder tager jeg med en gran salt.

For at køre en wpscan og andre tools forlanger jeg en underskrevet kontrakt der dækker min ryg for eventuelle søgsmål.

Albert

Så efter at have konstateret at siden kører WordPress, siger du den er usikker? Det er måske lidt voldsomt at sige. Også selvom /wp-admin kan tilgås, hvilket i sig selv ikke er et problem. 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er ikke det jeg siger, dvanggaard. Der er en del mere faktorer der spiller ind, men det vil jeg ikke udvide - har erfaret at det ikke bliver værdsat. Og det kan jeg også godt forstå, jeg ville heller ikke synes det fedt når andre offentliggør at låsene på min hoveddør er intet værd ...

Det kan i øvrigt diskuteres hvorvidt det er et problem at /wp-admin er tilgængelig. Lad os ikke indgå den diskussion.

Tilmeldt 30. Mar 21
Indlæg ialt: 20
Fra  billig-alarm.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også din side ser fin ud umiddelbart. Skulle jeg komme på noget så vil det være, at siden måske mangler nogle "real life" billeder. For mig bliver den lidt "flad" i udtrykket. Men alt i alt fint herfra. 

Ift. Sitemap jeg selv været igang med at lave min egen hjemmeside, hvori Sitemap også var noget, jeg lige skulle finde ud af. Jeg løste det med Yoast Seo plugin, der udover XML Sitemap også kan hjælpe dit meget meget andet. 

Husk at tilmelde Site mappet på google search console

VH
Jesper

Tilmeldt 27. Apr 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skriver fungerer farverne rigtig godt, det giver et behageligt udtryk på siden. Der kunne godt tilføjes en video eller noget animation, så der kommer mere liv på siden. Der er fortsat nogle grammatiske småfejl, bl.a. på forsidens 'intro' i det blå felt.

Drop down 'om os' er, som de andre skriver unødvendig, når der kun er én side til rådighed. Til gengæld kan jeg rigtig godt lide måden i har sat 'Om os' siden op på. Virkelig informativt og godt flow med illustrationer ved 'vores vision', 'vores værdier' osv.

Indholdsmæssigt kunne testimonials eller cases også være en fin tilføjelse til sitet.

Ift. SEO kunne I overveje at tilføje en blog, kunne forestille mig det er svært at udvikle content til de sider i har p.t. 

Tilmeldt 31. Aug 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden er faktisk ret flot. Jeg har dog en kommentar til jeres footer. Her står der "Rekrut ApS", men det selskab findes ikke. Jeres CVR-nummer er forbundet til virksomheden Rekrut IVS, altså et iværksætterselskab. Er I under omdannelse? I så fald vil jeg råde jer til at skrive det korrekte navn på selskabet på jeres hjemmeside, indtil omdannelsen er i hus.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot design og jeg kan godt lide, at kontakt-oplysningerne er placeret efter meget lidt scroll, men samtidig også er i bunden.

Jeg hæfter mig dog ved lidt dobbeltkonfekt, eftersom at der står Rekrut Rekruttering - i overskriften på forsiden og så lige under, så står det igen efterfulgt af et punktum. Det synes jeg er unødvendigt.

I forhold til jeres sidetitler rent SEO-mæssigt, så sørg for at få de søgeord, som I gerne vil rangere på, først i sidetitlerne - og så selve domænet til sidst eller helt at undlade det i titlerne.

I jeres menu, så spotter jeg at "Rekruttering" fylder meget på forsiden, men det er ikke det første punkt i menuen. Hvad er jeres kerneservice - "Outplacement" eller "Rekruttering"? Få gerne kerneservicen først i menuen.

Under "Om os" kan I evt. have et billede eller to af jeres kontor, så man får et mere personligt og trygt forhold til jer som virksomhed.

Under "Kontakt"-sektionen ville det være rart at få nogle ansigter på de ansatte, men det er sikkert på trapperne.

En præsentationsvideo eller en video til hver sektion ville absolut også være et plus - også rent SEO-mæssigt, da det både vil skabe et mere personligt forhold til kunderne og samtidig gøre at de bliver længere på hver enkelt side, hvilket er et plus i Googles øjne.

Men det korte og det lange er, at designet ser godt ud og at siden med få ændringer kan stå endnu skarpere.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa

Ved første øjekast synes jeg egentlig hjemmesiden visuelt er meget flot præsenteret (Desktop).

I den første boks i toppen står der: "Vi tilbyder  Rekruttering, Headhunting vikarløsninger, og virksomhedsrådgivning." -- Imellem tilbyder og Rekruttering er der nok et mellemrum for meget. Måske er det meningen, men det var lige det mine øjnene så først :-)

Ift. SEO kan du overveje, i så fald du ikke allerede har gjort det, at lave en masse område specificerede undersider. 

Hjemmesiden slår sig på at hjælpe med at lave rekruttering og headhunting. Disse søgeord må i sig selv have en flot volumen, men høj konkurrence. Her kunne du eksempelvis lave undersider til: Rekruttering Skanderborg, Headhunting Køge etc. Det kan også være mere overordnet mod regioner, såsom midtjylland eller hovedstaden. Sørg for at lave godt og unikt indhold. Hav fokus på at skrive i et godt velformuleret sprog og glem ikke de interne links :-)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 20
Indlæg ialt: 31
Fra  Transformio Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin og enkelt site - jeg er i al fald ikke i tvivl om, hvad det er i tilbyder, hvilket eksempelvis er det vi bøvler lidt mere med, at få "nailet" på vores eget site.

I skriver Odense kontor og København kontor. Jeg ville nok droppe 'kontor' og bare skrive Odense og København.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)