Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google analytics hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har 2 Google Analytics kontoer med 2 forskellige design. Den ene konto blev oprettet for nogle år siden, og den anden er ikke mere end et par måneder gammel. 

Den nye kontos forside viser omsætning, nye bruger, antal brugere og brugerens gennemsnit på siden. Samt viser den brugere inden for den sidste halve time og ikke nuværende brugere. 

Jeg kunne godt tænke mig det andet design til min nye side med opsætningen og de visninger den har, som er sidevisninger, bruger, gennemsnit tid og afvisningsprocent. Det design min gamle konto har. 

Er der nogle som ved hvordan jeg får det design som min gamle har (billede vedhæftet og er fra google) på min konto fremfor det nuværende design?

Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hojgaard:
Er der nogle som ved hvordan jeg får det design som min gamle har (billede vedhæftet og er fra google) på min konto fremfor det nuværende design?


Den nye konto du har lavet er Google Analytics G4. Du skal inde på din nye konto oprette en ny Universal Analytics-ejendom, så får du den velkendte brugerflade. 

Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hojgaard,

Dette er ikke et svar på dit spørgsmål, men jeg ville nok kigge lidt på hjemmesiden. Din bounce rate er 68,12%

Vh. Oscar

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)