Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til køb af brugt IT udstyr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg har forsøgt at søge efter dette emne her på siden uden held.

Kontakt til diverse forretninger samt auktionshuse, har hellere ikke givet nogen udbytte desværre.

Hvor kan jeg opkøbe gammel IT udstyr? Dem virksomheder bl.a. udskifter mm. Eller IT udstyr som computere der kræver istandsættelse.

Er der specifikke auktioner, man skal gå og holde øje med? Er der virksomheder, som gør forretning i at opkøbe gammel IT udstyr og sælge det videre?

Enhver form for hjælp vil blive værdsat.

Marc Jacobsen.








Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc Jacobsen:
Hej Amino

Jeg har forsøgt at søge efter dette emne her på siden uden held.

Kontakt til diverse forretninger samt auktionshuse, har hellere ikke givet nogen udbytte desværre.

Hvor kan jeg opkøbe gammel IT udstyr? Dem virksomheder bl.a. udskifter mm. Eller IT udstyr som computere der kræver istandsættelse.

Er der specifikke auktioner, man skal gå og holde øje med? Er der virksomheder, som gør forretning i at opkøbe gammel IT udstyr og sælge det videre?

Enhver form for hjælp vil blive værdsat.

Marc Jacobsen.

Jeg tror ikke udbuddet fra virksomheder er særlig stort - når IT skal bortskaffes vil langt de fleste virksomheder helst have det destrueret, så de ikke løber nogen risiko i forhold til deling af fortroligt materiale eller andre personfølsomme oplysninger.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sende mig en mail på albert@computernoerden.dk, så har jeg dine kontaktoplysninger. Jeg får indimellem noget ind, så måske ville vi kunne lave en handel der.

Mhp. destruktion, som Jesper_nl skriver: når jeg får noget ind, tager jeg altid harddisken/ssd'en ud, og leverer den tilbage til kunden, eventuelt efter den har fået et par ordentlig slag med en mukkert.

Albert

Tilmeldt 14. Apr 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Albert

Tak for svar. Det kunne være interessant tak!

Jeg tænker også at det nemmeste vil være at pille harddisken ud og aflevere det til personen. Den kan alligevel erstattes med en mindre ssd.


Side 1 ud af 1 (4 indlæg)