Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Små fordele for kunder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

Jeg har brug for de kreative tanker. Når man starter en virksomhed er det utrolig vigtig at skille sig ud af mængden, udover, pris, produkt, services mm.

Hvad kan man så tage fat i? 

Er der små tiltag, som i tænker kunne være smart eller endda bruger i dag til at differentiere jer fra konkurrenterne, eller noget i bruger/kender til, hvor det kan ses at være en værdi overfor kunderne. 

Fx er der nogle virksomheder der hver måned laver en konkurrence for deres kunder, andre tilbyder små løsninger som en biograf billet og meget mere til. 

Rigtig god dag

Vh

Martin

Tilmeldt 31. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Fra  Klima.nu Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvilken virksomhed du vil starte, hvis det er ren onlinehandel kan du ikke bruge mit forslag.

Da jeg i sin tid startede autoværksted op, havde jeg åbningstid fra kl 15.00 til kl 22.00, så kunderne ikke skulle tage fri eller undvære bilen, det var virkelig en succes (i dag er værkstedet lukket og jeg er gået på pension pga sygdom)

Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, 

Tusind tak for svar. Det giver super god mening, og især tankegangen om, at tilpasse til kundens behov giver god mening. 

Rigtig god dag 

Vh

Martin

Tilmeldt 31. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Fra  Klima.nu Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak Yes

Der så lige et lille men i det konsept, da det også skal passe ind i familiens behov, for mig var der lidt udfordringer undervejs med familien, da jeg også kørte med weekendsåbent, og 24 timers support,

Jeg blev også "lidt" upopulær ved familien, da jeg lige engang skulle hjælpe en kunde kl 14.00 en juleaften med en lapning, hvor kunden skulle afsted til nordjylland fra fyn 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)