Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af www.eventportalen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Vores site www.eventportalen.dk er snart klar til at blive søsat, men vi vil meget gerne høre Jeres meninger såsom ris, ros osv.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 21:43

Siden er pæn, jeg vil gerne have så flotte sider; men det ligner alt det hele er bannerlinks. Jeg kan se at de fleste faktisk ikke er bannere/links til eksterne sider. Hvis andre også tror at alle billederne er bannerreklamer, så kan det være I skal ændre på dem.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:06

Ja, siden er flot, men skriften er alt for lille under overskrifterne i toppen og på midten. Siden gik ned inden jeg nåede at se nærmere på om den var søgemaskineoptimeret.

Søren Sprogø har skrevet en fin artikel om moderne webdesign, som kan anbefales til inspiration: http://www.afdeling18.dk/blog/web-20-design.aspx

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:55

Beklager meget... Eller rettere det bør surftown gøre for vi har haft adskillige nedbrud konstant. Utroligt, man flytter til Dem for hører De er ok og så sker dette :-(

Tak til Jer...

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 23:23

Kort kommentar omkring Surftown (vi kommer vist OT), så er vi altså en del som har fået sites lukket dér. 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)