Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til STRIPE - giv et bud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne have min kvittering hos stripe til at se ud ligesom den jeg har vedhæftet (med mine informationer i stedet for og også med dansk tekst)

Stripe Support har jeg fat i - de kan ikke hjælpe mig og heller ikke dem som jeg modtager kvitteringen fra.


Hvem kan gøre det?

Hvad vil det koste?




På forhånd tak

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Tilmeldt 9. Mar 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Else-Marie

Fakturaerne fra Stripe er ret låste med mindre du får specialudviklet en integration til deres API. Det er dog typisk en dyr og tidskrævende opgave da der ville skulle genereres fakturaer via Stripes API.

Der er mulighed for at tilpasse fakturaen manuelt via Stripe kontrolpanelet, men jeg tvivler på det er nok i dit tilfælde. Du kan logge ind i Stripe kontrolpanelet og vælge "Settings -> Invoice template". Herfra kan du tilpasse skabelonen. Under punktet "Branding" kan du vælge farve, logo osv.

Ift. dine specifikke ønsker tænker jeg, at du har følgende muligheder.

1: Lev med de mangler der er i standardfakturaen fra Stripe.

2: Se om du kan finde et system der allerede implementerer Stripe til generering af fakturaer og brug det. Det vil typisk være billigere end at få udviklet skræddersyet integration.

3: Kontakt nogle udviklingshuse med erfaring i Stripe og få et tilbud på at få udviklet en skræddersyet faktura.

Jeg tænker umiddelbart det du er på udkig efter er et system der allerede implementerer Stripe API'et og genererer fakturaer på baggrund af det.

UnikPlakat.dk | Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet. Vi laver alt selv.

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været inde og ændre alle disse ting med branding og logo.

Det der undere mig er at den kvittering jeg har vedhæftet, har jeg fået at vide af hende jeg modtager den fra at hun har ændret det selv direkte i STRIPE uden noget besvær, men jeg kan ikke, til trods for at hun i hærdigt har forsøgt at fortælle mig hvor hun har gjort det, ikke gøre det.

Og som du kan se så er det meste af hendes tekst på dansk og mit er kun på engelsk.

Så ved at jeg vise kvitteringen der kommer i mail havde jeg håbet på at nogen kunne fortælle mig hvordan jeg kunne ændre det, men det er så ikke muligt.

Tak for dit svar.

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)