Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Silikone tallerken til parkinson syge

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus V
Tilmeldt 9. Apr 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg har ledt med lys og lygte efter en sillikone tallerken til voksne med parkinson. Min bedstefar har parkinson og ryster meget på hænderne. Det skabet meget uønsket opmærksomhed og det vil jeg meget gerne afhjælpe ham med. Løsningen kunne være en silikonetallerken. Jeg har kun kunnet finde børnetallerkener i silikone i forskellige farver og med dyremotiver. Men for at det ikke skal være ydmygende for ham, kunne det være super med en neutral, fx hvid silikonetallerken, uden dyrefigur el. lignende, og også gerne med høj kant, så maden er til at skubbe op på en ske eller gaffel, hvilket ikke er så let at finde på markedet, men som jeg er sikker på kunne blive efterspurgt til fx parkinson syge eller andre borgere på plejehjem, hvor jeg også har observeret lignende tilfælde igennem mit arbejde.
Det er et stort ønske, at kunne hjælpe min farfar og andre med samme problem, men det er simpelthen ikke til at anskaffe nogle steder.
Hvordan mon man kan finde nogen, som man kan tage kontakt til ift. evt. hjælp med produktion?
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus V
Tilmeldt 9. Apr 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Tak for det :-) - jeg har fundet en masse silikone tallerkener til børn, men jeg vil gerne have en tallerken der kan bruges af voksne, som ikke er i en speciel farve eller form eller med dyremotiv :-)
God dag til dig
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hannahmaa:
Hej
Jeg kan desværre ikke se noget, på dit link :-)

Prøv at klikke engang til. Der er masser af silikone tallerkner du kan købe. Jeg kan ikke helt få ud af dit indlæg, om du vil starte en produktion af silikone tallerkner til din morfar, eller du gerne vil sælge silikone tallerkner. Uanset hvad, så skal du have en stor startkapital. Spørgsmålet er om det ikke er bedre for dig bare at købe 4 silikone tallerkner på Amazon. Eks: Silikone tallerkner...

Men jeg forstår ikke helt dit spørgsmål. Internettet flyder med tallerkner af silikone og andre materialer, som ikke går i stykker hvis de bliver tabt. Du kan også købe dem her: Andre silikone tallerkner fundet på internettet indenfor 30 sekunder.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 9. Apr 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Problemet er, at mange af de tallerkener der er på markedet er lavet af melamin eller polypropylen. Plastik larmer, når man pga. sygdom ryster på hånden og får bestikket til at ryste mod tallerken. Derfor er silikone et godt materiale :-) Problemet er nemlig ikke at finde tallerkener i plastik eller andet materiale der ikke går i stykker, hvis de bliver tabt - problemet er, at man ikke kan få en tallerken i det rette materiale og med et værdigt design. Håber du forstår. Tak for din hjælp ellers.
Jeg ønsker at starte en produktion af silikone tallerkener, men mangler hjælp til at starte - og er i tvivl om, hvem jeg skal tage fat i :-)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)