Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontanter ind og ud. Vekselpenge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg køber af og til vekselpenge hos NOKAS eller i banken.
Jeg må indrømme at vi ikke tæller kontanter hver nat. Så engang imellem mangler der simpelthen kontanter.
Men kassen skal jo stemme 100% så man burde vel tælle kontanter?
Anyway, det er faktisk noget jeg er blevet rådført af bankfolk, bare at tælle engang imellem.

Det stiller mig med det spørgsmål og det på nogen måder er i orden at nøjes med én gang ugen?

Og i tilfælde af at vi forbruger vekselmønter, når jeg så køber dem, så kan jeg vel trække det som en helt almindelig udgift? Eller hvordan vandrer vekselpenge indkøbt hos banken lige helt præcist?

På forhånd tak

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok an på din omsætning. Spørg din revisor, det kan han helt sikkert svare på, det er jo også ham der skal give revisorpåtegning. 

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Folmann:

Det kommer nok an på din omsætning. Spørg din revisor, det kan han helt sikkert svare på, det er jo også ham der skal give revisorpåtegning. 



Hun er syg på hospitalet ^^

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal afstemme kassen hver dag uden diskussion.
Dine vekselpenge - er jo bare kontanter og du skal i en butik normalt bruge mindst 3 beholdninger - Bank - kontanter (og her vandrer vekselpenge jo mellem bank og kontanter - og forbruget sker så på konto kontanter - det er ikke en udgift - det er alene mellem bank og kontanter) og normalt en beholdning der hedder Mobilpay hvis du har MP
Når du spørger om vekselpenge ikke bare er en udgift - så vil jeg sige, du bør få hjælp til butikkens bogføring, for det vil være hamrende ærgerligt at få en med en hammer i hovedet fra SKAT. Du kan sammenligne det lidt med en bilist der spørger, om det vil ikke altid er i orden at køre over for rødt om aftenen Stick out tongue

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)