Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til at producere tøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej jeg er en ung pige, og jeg har brug for hjælp til at lave en prototype af vores produkt, som er tøj. Jeg har designet tøjet, men mangler at finde et sted hvor man kan producere de billigt.
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias

Hvorfor er det du ALDRIG bidrager med noget herinde, frem for bare at forsøge at få direkte kontakt med spørger uden om Amino fælledskabet? 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Aldrig er et stærkt ord at bruge, fordi jeg kan f.eks henvise til denne tråd fra i dag: https://www.amino.dk/forums/t/312586.aspx hvor jeg kommer med feedback. Derudover er der også mange andre måder at skrive pænt til andre på, fremfor at have negative vibes i ens beskeder, det har jeg aldrig forstået formålet med.

Nu er jeg heller ikke den eneste som gør dette og det bliver nogle lange dage hvis du vil lege politibetjent.

Men hvis du så gerne vil vide lidt mere så får du den her:

Jeg har en i mit netværk som har kontakter til producenter i Asien og Tyrkiet som har alle de certifikater der skal bruges før at han gider at samarbejde med dem. Han har hjulpet rigtig mange med at komme videre med deres drømmer om at prøve kræfter af med at lave sit eget tøjmærke. Inden du begynder at nævne at det er en hårdbranche osv. Så skal man også være nysgerrig og have lyst til at udfordre sig selv og udleve sin drøm ellers bliver livet sku for kedeligt.

Håber at dette er hvad du søgte.

Du må have en god dag.

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)