Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration mellem tidsregistrering, ticketsystem og økonomisystem?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Til et mindre konsulent-firma.

Vi bruger lige nu e-conomic til økonomien og projekter, GetHarvest til tidsregistrering og vi "leger" lidt med Zendesk til support-sager, men vi har brug for en integreret løsning.

- Der findes løsninger til tidsregistreringer - enten direkte i e-conomic eller 3. parts app

- Der findes  en integration mellem Zendesk og e-conomic, men helphouse.io oplyser mig, at tidsregistrering på support-sager ikke kan overføres til e-conomic

- Der findes en integration mellem GetHarvest og Zendesk, men ikke mellem GetHarvest og E-conomic.

Hvem kender en god, brugervenlig "3-kantet" løsning med integration mellem tidsregistrering, ticketsystem (support-sager) og økonomisystem?

(Gerne centreret omkring e-conomic, som nok er den komponent, som er sværest at udskifte)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 24. Aug 19
Indlæg ialt: 8
Fra  Portlr Aps Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Haela

Vi stod præcist samme sted for en del år siden hvor vi brugte Harvest til tidsregistrering, Zendesk til opgavehåndtering og Dinero til økonomi. Vi havde en del halvfærdige integrationer for at binde dem sammen men brugte alt for lang tid på administration hvilket kun blev værre da vi voksede. Derudover manglede vi økonomi/timedelen på vores opgaver i Zendesk.

Da der ikke findes nogle produkter som kunne gøre det så endte vi med at lave vores eget produkt hvilket med tiden er blevet til en selvstændig virksomhed hvor vi i dag servicer en del konsulentvirksomheder i Danmark, specielt med fokus på IT virksomheder. Vi integrerer også til Economic og de fleste andre økonomisystemer.

Hvis du er interesseret i en demo er du velkommen til at give mig et kald på 26202728 eller skrive på jbl@portlr.dk.

Du kan læse mere om produktet på https://Timevo.dk.  

Hvis produktet ikke passer til jer, kan jeg om ikke andet rådgive dig omkring hvad I ellers kan gøre :-). 

Vh. Jesper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)