Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lunar og Arbejdsgiverregistrering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har ansøgt om en erhvervskonto hos Lunar. I deres mail skriver de, at de jeg skal have en Arbejdsgiverregistrering klar, hvis de henvender sig for yderligere info.

Hvor finder jeg denne Arbejdsgiverregistrering ? Der er 2 ansatte i virksomheden. Under oprettelsen af virksomheden blev der sat kryds i arbejdsgiver. Men jeg modtog ikke nogen registrering.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Leade:
Hej

Jeg har ansøgt om en erhvervskonto hos Lunar. I deres mail skriver de, at de jeg skal have en Arbejdsgiverregistrering klar, hvis de henvender sig for yderligere info.

Hvor finder jeg denne Arbejdsgiverregistrering ? Der er 2 ansatte i virksomheden. Under oprettelsen af virksomheden blev der sat kryds i arbejdsgiver. Men jeg modtog ikke nogen registrering.

det kan du se i dit registreringsbevis som du kan hente ved at logge på skat.dk - et stykke nede i venstre panel

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Apr 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak John

jeg går ud fra at det så bare er den som hedder Registreringsbevis, hvor man kan se, at der bliver betalt ATP, Skat og Am-bidrag ? det er det eneste
registreringsbevis jeg kan se.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det bør vise du er arbejdsgiverregistreret - ellers kan jeg ikke se hvordan - man får ikke et arbejdsgiverregistreringsbevis - skulle de kræve mere, kan man jo lave print screen af virk.dk under punktet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)