Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af “Custom” tøj vare

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville spørge om det er lovligt at fx købe et par sko fra Nike og tegne på dem også derefter sælge dem videre. Jeg kunne nemlig ikke finde noget om man ikke måtte købe en vare og derefter lave den til sin “egen”, derfor stiller jeg spørgsmålet

På forhånd tak!
Mvh Magnus Jensen
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil kunne give problem da Nike vil kunne mene du både snylter på deres design og måske tilmed miskrediterer design logo og varemærke - Er det kun til dig selv må du gøre hvad du vil, men videresalg kan klart give problem - volvo ville sikkert ikke elske hvis du drev forretning der solgte volvo der var forbedret med en stor tissemand på køleren - bare for at give lidt tanke. Gjorde du det med EN volvo, kunne det måske være installationskunst - men ikke med mange volvo

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Apr 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Men gælder det også hvis man køber et par lædersko fra Lindbergh uden branding på skoen og køber dem i store kvantiteter og derefter laver eget design på?

vh Magnus
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus123a:
Men gælder det også hvis man køber et par lædersko fra Lindbergh uden branding på skoen og køber dem i store kvantiteter og derefter laver eget design på?

vh Magnus

hvis alle kan se det er Lindbergh så kan de formentlig godt lave ballade - men altid mindre risiko hvis de er helt ubrandede - Normalt ER de vel med mærke i sål osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Apr 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Men hvis der ingen branding er på udover en indersål, så ville det være lovligt hvis jeg trak indersålen ud og lavede mit eget design på skoen?

vh Magnus
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Formodentlig ikke, for du lukrere stadig på andres design.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)