Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til processen med børneT-Shirts

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have lavet nogle børne T-Shirts. Jeg har selv tegnet nogle print. Jeg har en grafiker, til at fritlægge mine figurer, til print, men hvordan kommer jeg videre?

Jeg vil gerne starte i det små, prøve det lidt af, men hvem kan hjælpe mig med

1. sat mine print på en T-Shirt digitalt

2. Finde et sted der kan printe, uden det bliver det der lidt plastik print, men print ned i fibrerne.

3. Skal jeg kigge herhjemme ( har prøvet, men finder ikke det rigtige) er udlandet ikke kun for store firmaer med mange penge?

Altså helt kort, hvem kan hjælpe mig til vejen af en færdig lækker børne T-Shirt, med mit eget print

Det er en verden jeg ikke kender, så skal have en freelancer, der kan guide mig

På forhånd tak

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.amino.dk/forums/p/312498/1878041.aspx#1878041

Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak har læst dit svar, til den anden. Vil dog stadig ønske nogen kan hjælpe med svar på, om jeg kan få dem lavet her i DK

og at det bedre kan betale sig, når jeg gerne vil starte småt, det var der en anden der skrev noget om engang.

:-)

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg prøver at fortælle er bare, at du bliver nødt til at kontakte nogen danske producenter i stedet. Det er den eneste måde du får svar på dit spørgsmål. Skriv dine ønsker ned, lav en liste over alle danske producenter, kontakt dem med hvad du ønsker og få en pris, test kvaliteten af, vælg den leverandør som opfylder dine krav og har den bedste pris. Din problemstilling er helt ens med hvad problemet var i den anden tråd.

Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar. Jeg går i gang med at finde danske producenter. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)