Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørt træt i Wordpress ...er Shopify webshop en mulighed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har arbejdet med wordpress og woocommerce i flere år og har haft flere sites, så supererfaren i Wordpress, 

men har til et nyt site på det seneste spildt en masse penge på "dyre" Elementor Pro temaer og Theme Forest temaer, som har vist sig efter installation at fungere meget dårligt. Og hvis ikke det ene er galt, er det det andet - nu senest load hastigheden superlangsom på nogle af de flotte temaer. 

SÅ tænker at Shopify skal prøves af- har haft det for 3 år siden som testversion, men der er jo virkelig sket meget siden da. Jeg har nogle spørgsmål til de som har erfaring fra Shopify som det fungerer i 2021. 

-Hvilke ulemper er der ved at have en webshop i Shopify?

-Hvilket betalingssystem -af de som man kan vælge mellem inde på Shopify - kan anbefales til en mindre dansk webshop?

-hvordan er load time generelt i Shopify?

-er der backup af shoppen?

-er der problemer i forhold til Google Shopping?/product feed eller andet man lige skal tænke på?

På forhånd mange tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JPedersen

Shopify er selvfølgelig en mulighed. Alternativt, så overvej os hos DanDomain Webshop

Et par fordele ift de punkter, du nævner:

* Der medfølger et betalingssystem til 0kr /mdr (1kr pr txn)
* Loadtime <1 sek, hosting her i Danmark og vores themes ligger som standard >90 i Google Pagespeed
* Daglig backup af al data
* Google Shopping og andre feeds virker ud af boksen

Derudover selvfølgelig dansk telefonsupport, hvis du får brug for hjælp!

Vores opgave er at sørge for teknikken, så du kan fokusere på at drive og vækste din webshop 💪

God påske

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser  superfedt ud... Jeg har lige et par måske dumme spørgsmål: 

1. Hvis jeg vælger Start-up- abonnementet - er det korrekt forstået, at jeg stadig har mulighed for køre med både 

ePay + Bambora Checkout  uden problemer, det er bare ikke færdigintegreret af jer?
2. Jeg synes generelt jeres temaer og layouts er flotte,  dog undrer jeg mig over at man i mobilversionen, når jeg kommer ind på et produkt i shoppen, bl. a ser to ikoner "send til en ven", og "pil ned/download", - som jeg tænker er overflødige eller måske kan forvirre kunden,  kan de fjernes under administrative indstillinger? 
Tilmeldt 15. Oct 17
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erfaring med både Shopify og WP. Jeg foretrækker klart WP! De udfordringer du beskriver med temaer synes jeg i lige så høj grad man har med Shopify. Plus at jeg synes hurtigt Shopify bliver meget dyrt i forskellige %-fees, hvor de tager et cut af betalingerne. Bliver dyrere og dyrere jo flere kunder du får.

Hvad med at prøve at bygge din side i WP udelukkelse med Gutenberg editoren? Den kan altså det meste, og de sidste tiig kan klares med CSS.

Og så kunne du evt se på AWS Lightsail til hosting. 

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du har ret - jeg var inde forleden og arbejde med Shopify- godt nok kun i demoversionen. 

Jeg vil gerne have at min shop ser lækker ud, også så at det signalerer troværdighed til de besøgende

Jeg tror jeg vil bruge Dandomain- smartweb eller hvad det hedder - synes jeg sidde rmed en rigtig god følelse når jeg sidder og leger med deres Demo sites...

Hvis jeg skal bruge en Wordpress/Woocommerce shop så vil jeg købe den af et prof firma, og så bliver det dyrerere end det billigste Dandomain abonnement

Er simpelthen så træt af Wordpres, og de tusindvis af opdateringer og plugins som hele tiden er på spil, og php koder som man lige skal rette i, men det har været en trofast partner nu i flere år, men jeg må erkende at jeg design/funktionsmæssigt ikke kan få det over 7, men denne gang vil jeg gerne op på 10/12, og der kan jeg se, at så skal jeg i byen og købe noget, og så vil jeg hellere bruge et færdigsyet system.(af økonomiske grunde) Så er der jo forørigt også hele hacker/sikkerhedsproblematikken ved Wordpress.

Har haft Wordpress/woocommerce webshop i 2 år, men det har været i et nichemarked uden konkurrence, og hvor kravene til layout og design derfor var begrænsede.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)