Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 21
Indlæg ialt: 20
Fra  billig-alarm.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er

Jeg har arbejdet på min nye webshop, som jeg efterhånden har stirret mig blind på. Kan jeg lokke jer til at give mig lidt feedback på siden? Mit produkt kan godt være lidt kompliceret, så derfor har jeg fokuseret på at lave et enkelt over overskueligt design på sitet. Hvad synes I er godt/skidt ved sitet? Siden er kun lavet til desktop i øjeblikket og ikke sat op til mobil endnu.

Website: billig-alarm.dk

VH
Jesper
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det synes jeg er en fed side..,. alting står klart og tydeligt, - flot layout- hvad system har du lavet den i??

kan se betalingsmodul ikke sat op, hvad vil du gøre her?

Tilmeldt 30. Mar 21
Indlæg ialt: 20
Fra  billig-alarm.dk Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jpedersen,

Tak for svar - har virkelig haft brug for lidt nye øjne på siden. Må jeg spørge om dy synes den mangler lidt kontraster? Jeg synes personligt, jeg er kommet OK i mål, men den kunne godt bruge lidt mere "spark" (skal have fat i en designer på det punkt)

Ift. betaling har jeg ikke besluttet mig endnu. Jeg tænker, jeg skal have Dinero, så det skal kunne integreres med det. Har du evt nogle anbefalinger?

 

VH

Jesper

Tilmeldt 30. Mar 21
Indlæg ialt: 20
Fra  billig-alarm.dk Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Og jeg har lavet den i wordpress med temaet Porto
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

nej, jeg synes absolut ikke der mangler kontraster.. det er jo hvid/sort/blå. 

mht. betaling så ved jeg ikke så meget om dette, har dog selv brugt Paylike, som fungerer pænt, er også indløser, så du har ikke bruge for Clearhouse, Nets etc., men der er jo et hav af muligheder afhængig af hvor stor omsætning du regner med at få...

Held og lykke med færdiggørelsen af din side.

Tilmeldt 30. Mar 21
Indlæg ialt: 20
Fra  billig-alarm.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - mange tak for feedback :)

 

Er der andre, der vil dele deres holdning til sitet?

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det er fedt at du sælger sikkerhedsudstyr. Jeg har også noget med sikkerhed at gøre. Jeg ved ingenting om alarmsystemer, men en masse om IT-sikkerhed.

Og på det område vil jeg anbefale at du i en fart får gjort noget ved din hjemmeside.

For det første har du aktiveret brugerregistrering. Det vil jeg stærkt fraråde dig. Desuden ser det ud at dit theme Porto ikke opdateret. Der er heldigvis ikke offentliggjort sikkerhedshuller i Porto (hvilket ikke vil sige at den er sikker). Desuden har du et plugin som hedder helpie-faq som du nok burde opdatere.

Du har heller ingen CSP og X-frame-indstillinger. og du mangler DNSSEC. Det er bare en håndfuld sikkerhedsudfordringer som jeg kan se i løbet af få minutter. Erfaringen lærer, at der nok er meget mere, der ikke er synlig med det blotte øje (altså for dem, der ved hvordan de skal spottes).

Albert
Etisk hacker

Tilmeldt 31. Aug 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot og overskuelig webshop. Jeg har umiddelbart ingen andre kommentarer.

Tilmeldt 30. Mar 21
Indlæg ialt: 20
Fra  billig-alarm.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Albert,

Tak for svar!

Ja, du har ret - der er et par plugins, der mangler at blive opdateret - det får jeg kigget på hurtigst muligt.

I forhold til CSP, X-frame og DNSSEC, så har jeg ingen forudsætninger for at løse de problematikker. Jeg tænker, at jeg lige skal have styr på noget brugervenlighed og have omsætning før jeg begynder at tænke i sikkerhed udover det normale. Men jeg har noteret dine kommentarer :)

Hvad tænker du fra et brugersynspunkt? Er der noget, du ville lægge mærke til som forbruger, der ville trække ned?

VH
Jesper
Tilmeldt 30. Mar 21
Indlæg ialt: 20
Fra  billig-alarm.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej psa97

Super, tak for din feedback :)

VH
Jesper
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)