Hej Amino'er Vi har fornyligt modtaget en stak fakturaer fra PostNord som er helt hen i vejret - de er fyldt med fejl, og vi bliver overfaktureret x3. Vi gjorde indsigelse på de første, som efterfølgende blev korrigeret. For 1 måned siden fik vi en faktura igen - som også var med alle de samme fejl. Den dækkede rigtig mange forsendelser, så vi valgte at skrive til kontakt-mailen og gjorde indsigelse mod beløbet, da det var forkert. PostNord er desværre flere måneder om at svare - hvorfor vi nu begynder at modtagere automatiske rykkere. Vi har indstillet vores samarbejde med PostNord grundet dette (samt dét at vi bruger utrolig mange timer på at gennemgå deres fakturaer for fejl), så at vi bliver låst ude af deres system betyder ikke så meget. Men har det nogen konsekvens for os, når vi nu har gjort indsigelse pr. mail? Er de ikke nødt til at slette rykkergebyrer mm., når de engang får tid til at behandle sagen? Pft. |
Hej
Du er ikke den eneste der oplever bøvl med postnord.
Du bør nok videresende din tidligere mail til den mail adr. der fremgår af fakturaerne, så du er helt sikker på at de har modtaget indsigelsen.