Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskyttelse af plakat design.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej

Jeg er igang med en ny plakat design idé som jeg mener ikke findes ud i verden idag.

Jeg er dog bekymret for hvordan jeg kan komme igang med salget, da jeg frygter at idéen bliver kopieret af større plakat virksomheder.

Hvis jeg skal igennem patent møllen, så kommer jeg nok ikke igang foreløbig, og jeg skal kaste mange penge efter sådan en patent.

Er der nogen der har nogle anbefalinger til hvordan jeg kan hurtigst kan komme igang uden at andre kopier idéen?

Tak på forhånd.

De bedste hilsner
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke tage patent på en plakat, med mindre du opfinder en helt ny måde, at vise en plakat på, f.eks elektronisk eller andet.

Du kan ikke stoppe andre virksomheder fra at finde inspiration i dine plakater, dog må de ikke kopierer dine designs. Men de må gerne bliver inspireret af stilen eller designet, og derefter selv skabe noget lignende. 

Du har automatisk ophavsret til dine designs, hvis de er unikke, skabt af dig, og der har været en bearbejdende proces. 

Så du spilder tiden, hvis du tror, du kan stoppe andre for at finde inspiration i dine plakater. Det bedste du kan gøre, det er at være first mover, således dette nye forbindes med dit firma/designstil, samt at være bedre og dygtigere end konkurrenterne :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)