Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af varelager - baby/børnetekstiler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er ved at lukke vores online del af vores virksomhed ned, og vil i den forbindelse gerne afhænde en del af vores vores varelager. Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender nogen der kunne være interesseret i at aftage dette?

Det drejer sig specifikt om vores sengetøj til babydyner- og hovedpuder, samt vores babyhåndklæder. Produkterne kan ses på vores hjemmeside: prinsessenogpiraten.dk

Det vi har liggende på lager af de varer vi gerne vil afhænde er:

Babysengetøj: Den med havfrue (48 stk.), den med Elefant (39 stk.), den med dino til dreng (43 stk.), og den med dino til pige (47 stk.)

Babyhåndklæder med hætte: Det med havfrue (31 stk.), det med enhjørning (40 stk.), det med bamse til dreng (27 stk.), og det med bamse til pige (40 stk.)

Derudover ligger vi også inde med en del plakater, men dette er lidt teksttungt at opgøre i denne tråd.

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig Hilsen

Sune

Fra Odense C
Tilmeldt 1. Mar 21
Indlæg ialt: 13
Fra  Klit-Andersen Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
I kan også overveje at sælge det på auktion.

Prøv at tage en snak med Campen Auktioner. Jeg følger selv deres ugentlige nyhedsbrev med auktioner, og jeg kan se, der ret ofte er virksomheder som stopper, der sælger deres restlager gennem dem.

Jeg kender desværre ikke deres auktionsbetingelser og hvad det koster at sælge gennem dem. Men det må de kunne hjælpe med svar på, hvis du tager fat i dem.

Held og lykke med salget !
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)