Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger efter dansk guld smykker til min butik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
jeg har prøvet på mange måder at skaffe guld til min forretning og firma , jeg har haft en partner der skaffede guld igennem Tyrkiet , men nu har jeg selv startede en forretning og vil have danske smykker, dansk design.
jeg ved ikke hvordan få fat på dansk smykke levedør, vi har guld men vi mangler danske smykker og Europæisk smykker
det er mit første trin da min smykke forretning starter nu vil høre hvordan vi kan få de smykker vi har brug for, billigst muligt.eller aflevere vores egen smykke design ?
og hvilke levedør eller lille guld fabriker er troværdig og bæredygtig.__:?
Vh Lisbeth
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du googler smykkedesignere kommer der en hel del danske op. 

Du kan spørge de forskellige ambassader i Danmark om de kan skabe kontakter til designere og producenter i ambassadernes hjemlande.

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som uerfaren vil det være meget risikabelt at give sig i kast med import / produktion af smykker i udlandet.

Tilmeldt 13. Mar 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret, vi har gjort en del og fundet en del levendør, men vil bare dobbelt tjek og søge flere muligheder måske vi finder nogen bedre levendør som vi nemmere relation til
Med venlig hilsen Lisbeth
Tilmeldt 13. Mar 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja du har ret og vi kender selv en del til det og vores partner også de hver måned går i Tyrkiet mest mine tanker går i EU landende levendør som jeg gerne vil have eller billig værksted i Danmark måske der kommer noget frem
Tak for svaret alligevel, det ikke nemt man kan nemt blive overrasket
Med venlig hilsen 2
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Duernes guld:
jeg gerne vil have eller billig værksted i Danmark

Billigt nok ret urealistisk med de høje danske lønninger.  Men hvad er det helt konkret der skal laves? f.eks kan støbe arbejde outsources til specialfirmaer i EU.

https://www.hafner-guss.de/home

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)